آیا اپل در نمایشگر آیفون ۷ از فناوری glass-on-glass آیفون های اولیه استفاده می کند ؟

با اینکه که هنوز آیفون های ۶S و ۶S پلاس معرفی نشده اند ، شایعاتی از آیفون ۷ اپل به گوش می رسد. این شایعات حاکی از آن است که آیفون ۷ به فناوری های آشنای اولین آیفون های اپل باز خواهد گشت.بر اساس گزارشی از سوی DigiTimes، بازگشت فناوری های اولیه در واقع مربوط به استفاده مجدد از فناوری صفحه نمایش glass-on-glass است که جایگزین تکنولوژی صفحه نمایش in-cell خواهد شد.

دلیل این تغییر می تواند سختی مراحل تولید صفحه نمایش های in-cell باشد که تولید محصولات جدید، تا حد زیادی وابسته به آن است. همچنین برای دست یافتن به رزولوشن های بالا مانند رزولوشن ۴K، نمی توان از آنها استفاده کرد.این تغییر نشان دهنده استفاده حتمی از نمایشگرهای ۴K در آیفون های بعدی نیست اما صفحه نمایش های glass-on-glass می تواند امکان بکارگیری فناوری ۴K را در نسل های بعدی فراهم کند. استفاده از این نوع صفحه نمایش باعث ضخیم تر شدن آیفون های بعدی می شود اما شاید تا آن زمان اپل بتواند راهی پیدا کند که استفاده از قطعات سخت افزاری مختلف، باعث ضخیم تر شدن گوشی هایش نشود.

استفاده از صفحه نمایش های glass-on-glass این امکان را فراهم می کند که در آینده آیفون های با حاشیه باریک تری را ببینیم. البته این شایعات فاصله زیادی تا واقعیت دارند و هنوز برای پیش بینی مشخصات آیفون های سال ۲۰۱۶ زمان زیادی باقی مانده پس بهتر است فعلاً این اخبار را در حد شایعه در ذهن نگه داریم و روی نسل جدید آیفون ها که هفته آینده رونمایی خواهند شد متمرکز شویم.

منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گجت نیوز چرا مدتیه اسپم می فرستی!!!!!!!!!!!!!