معرفی تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچی سونی BRAVIA X91C در IFA 2015

سونی ، تلویزیونی جدید از سری BRAVIA با نام X91C را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد.این تلویزیون ۷۵ اینچی علاوه بر داشتن رزولوشن بسیار بالا، بسیار هوشمند طراحی شده و کنتراست بالایی برخوردار است.

سونی تمام سعی خود را دارد تا بتواند محصولاتی با قابلیت‌ها HDR را تولید نماید چرا که در این صورت، سطوح روشنایی بیشتر شده و در نتیجه، درخشندگی می‌تواند افزایش پیدا کند. این موضوع می‌تواند باعث شود رنگ‌ها با عمق بیشتری نمایش داده شوند، رنگ‌های مشکی، مشکی‌تر از قبل و رنگ‌های سفید، سفیدتر از همیشه نمایش داده شوند. و این موضوع بر روی کاغذ، کیفیت نمایش رنگ‌ها و عمق آنها را بهبود می‌بخشد. حالا تمامی پرچم‌داران و اکثر تلویزیون‌های ۴K که عرضه می‌شوند، همگی بر روی وجود استانداردهای HDR تمرکز داشته و سعی می‌کنند با عرضه‌ی آپدیت‌های جدید، این ویژگی را بهتر از همیشه کنند.

sony-BRAVIA-X91C-1

تلویزیون BRAVIA X91C نیز با قابلیت HDR و صفحه‌نمایش ۴K معرفی شده و هر دو این ویژگی‌ها را در صفحه‌نمایشی ۷۵-اینچی جای داده است. درست است که با محصولی با طول و عرض زیاد روبه‌رو هستیم، اما ضخامت این تلویزیون، تنها ۱۵ میلی‌متر می‌باشد. اما زمانی که این تلویزیون را بر روی دیوار نصب می‌کنید، احساس می‌کنید که همه‌ی تصاویر با کیفیتی که می‌بینید، مستقیما از داخل دیوار نمایش داده می‌شوند. دلیل این موضوع نیز چیزی نیست جز مهارت خاص سونی برای پوشاندن لبه‌ها تلویزیون، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد X91C صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه داشته باشد.

تلویزیون هوشمند BRAVIA X91C، به ۴K Processor X1 مجهز شده، چیزی که می‌تواند باعث شود تصاویری که کیفیت ۴K ندارند نیز همانند ۴K شده و تصاویر باکیفیت‌تر و بهتری پیش روی کاربران باشد. همانند سایر تلویزیون‌های هوشمند سونی، تلویزیون جدید این شرکت نیز به Android-TV مجهز بوده و می‌تواند طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را پیش رویتان قرار دهد.

تلویزیون هوشمند BRAVIA X91C 4K UltraHD HDR، قرار است از اواسط سپتامبر وارد بازار شود اما هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.همچنین این شرکت اعلام کرده که با عرضه‌ی یک بروزرسانی جدید برای برخی از تلویزیون‌های ۴K خود ، کنتراست و درخشندگی بالاتری در انتظار این محصولات خواهد بود.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*