فورس تاچ آیفون ۶s میان سه سطح لمس مختلف تمایز قائل می شود

یکی از ویژگی هایی که انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۱۸ شهریور در معرفی آیفون ۶s و ۶s پلاس در مورد آن توضیح دهد، فورس تاچ این گوشی ها است که احتمال می‌رود بین سه سطح لمس با سه سطح فشار مختلف تمایز قائل شود. ویژگی که در اپل واچ تعبیه شده است و قدرت تشخیص لمس معمولی و محکم تر را دارد. با ما همراه باشید.

هرچه که به تاریخ ۱۸ شهریور نزدیک‌تر می‌شویم، خبر های بیشتری از شرکت اپل فاش می‌شود که مشخصاتی که احتمال دارد اپل آن ها را معرفی کند، فاش می‌شود. یکی از این ویژگی ها، فورس تاچ با سه سطح لمس مختلف است. این ویژگی که احتمال می‌رود ۳DTouch نام گیرد، دارای سه سطح لمس “تک ضربه”، “لمس عادی” و “لمس طولانی” است که قدرت تشخیص این سه نوع ضربه از هم را خواهد داشت و براساس آن کار خود را انجام خواهد داد. به نظر می‌رسد این ویژگی عمدتا برای کاربرانی که از اپل واچ استفاده می‌کنند، مفید باشد.

به نظر می‌رسد اپل در سیستم‌عامل iOS 9 از میانبر های حرکتی، مانند لمس بر روی یک نقطه بر روی نقشه و ایجاد مسیری از نقطه ی فعلی به نقطه ی مورد نظر، لمس طولانی بر روی اپلیکیشن تلفن و اجرای صندوق صوتی و اجرای خودکار پیام های صوتی استفاده کند. میانبر دیگر در اپلیکیشن موزیک قابل استفاده است که فورس تاچ به شما به ذخیره‌سازی آهنگ مورد نظر در playlist شما و یا اجرای آفلاین آن کمک می‌کند.

انتظار می‌رود این محصولات جدید در رویداد ۱۸ شهریور اپل که ما را به آن دعوت کرده، معرفی شوند. گوشی های جدید اپل به نام های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس که از تراشه‌ی جدید A9 استفاده می‌کنند، از دوربین های اصلی و جلوی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برند و در این آیفون ها آلومینیوم سری ۷۰۰۰ نیز به کار برده شده است.

قابلیت بعدی، تاپتیک انجین نام دارد که دیگر نیاز نیست برای مسیریابی به صفحه نمایش آیفون خیره شوید، Taptic Engine به کمک‌تان خواهد آمد. ویبره‌های مختلف برای انتقال اطلاعات، کاربر را از نگاه کردن مدام به گوشی بی‌نیاز می‌کند.

در کنار مدل های جدید گوشی های هوشمند آیفون سری ۶s، انتظار می‌رود آیپد مینی ۴ به همراه تبلت احتمالی آیپاد پرو ۱۲.۹ اینچی و تلویزیون اپل معرفی شوند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ این قابلیت شایعه شده ی جدید اپل را می‌پسندید؟ مشخصات لو رفته چطور؟

منبع: PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*