بهترین شارژر لپ تاپ جهان در IFA معرفی شد : با Zolt laptop charger plus آشنا شوید

لپ تاپ های امروز نسبت به نمونه هایی که در سال های قبل دیده بودیم باریک تر و سبک تر شده اند.اما این کاهش وزن و ابعاد محدودیت حجم باتری را نیز به دنبال دارد.از طرفی شارژر های لپ تاپ های امروزی نیز گیرد علاوه بر وزن بالا و حجم زیادی که اشغال می کنند، از سرعت شارژ چندان بالایی نیز برخوردار نیستند.

اما حالا در نمایشگاه IFA 2015 یک شارژر لپ تاپ با نام Zolt laptop charger plus معرفی شده که می تواند با قدرت ۷۰ وات یک لپ تاپ و دو دستگاه دیگر را از طریق سه پورت USB شارژ کند.

طراحی و ظاهر این شارژر هشت ضلعی که در حال حاضر به عنوان قوی ترین شارژر لپ تاپ جهان شناخته می شود، شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما بدنه و دو شاخه قابل چرخش آن به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به خوبی در فضاهای محدود جای داد.

این شارژر می تواند میزان برق تحویلی به هر یک از دستگاه های متصل را تنظیم کند تا فرآیند شارژ شدن در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و طول عمر باتری بیشتری را به دنبال داشته باشد.

محصول جدید Zolt قادر است با استفاده از انرژی ۱۹ ولتی و اتصال دهنده USB، جریان برق را به لپ تاپ ها و بسیاری از دستگاه های هوشمند انتقال دهد.

گفتنی‌ست شرکت اینتل حمایت خود را از این شارژر قدرتمند اعلام کرده است. فروش این دستگاه در اواخر سال جاری در اروپا و با قیمت ۷۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*