انتشار تصاویر رندر شده ای از گوشی شیائومی Mi Note 2 با دوربین دوگانه

به‌تازگی تصاویر رندر شده ای از گوشی معرفی نشده شیائومی Mi Note 2 منتشر شده که به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در این فبلت از دوربین دوگانه ( دو دوربین در پشت گوشی ) استفاده کند.البته پیش از این هم شرکت HTC در گوشی HTC One M8 از دو دوربین استفاده کرده بود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در تصاویر منتشر شده از این محصول یک کلید Home هم وجود دارد که به احتمال زیاد از آن به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم استفاده می‌شود. همچنین در این تصاویر پنل جلویی و قاب پشتی فبلت Mi Note 2 نشان داده می‌شود. در پنل پشتی این محصول یک دوربین دوگانه وجود دارد. یکی از این دوربین‌ها وظیفه‌ی ثبت تصاویر و دیگری عمق در تصاویر ثبت شده را تنظیم می‌کند. براین اساس کاربران با دوربین دوگانه‌ی این محصول قادرند فوکوس در تصاویر ثبت شده را براساس علاقه و نیاز خود تنظیم کنند. این ویژگی دقیقا مشابه با دوربین Lytro  و دوربین دوگانه‌‌ای است که HTC از آن در گوشی One M8 استفاده کرده است.

Xiaomi-Mi-Note-2-1

براساس آخرین شایعه‌های منتشر شده، شیائومی در فبلت Mi Note 2 از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت سازنده‌ی این محصول برای تامین توان پردازشی آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که در آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Kryo قرار دارد، استفاده کرده است. همچنین در این فبلت یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 هم وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌هایی که شیائومی در این دستگاه قرار داده می‌توان به ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که قابلیت شارژ سریع را دارد، اشاره کرد. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، دوربین این فبلت اهمیت ویژه‌ای دارد؛ کیفیت دوربین اصلی این محصول ۲۳ مگاپیکسل است که در کنار دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن یک مجموعه‌ی خوب را تشکیل می‌دهد. این فبلت همراه با اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ در آینده رونمایی و عرضه خواهد شد.

لازم به‌ذکر است که شرکت کوالکام هنوز چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را عرضه نکرده است. براساس اخبار منتشر شده، این شرکت اولین چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را اسفند ماه (مارچ) به شرکت‌‌ها تحویل می‌دهد؛ در نتیجه به‌طور حتم شیائومی نمی‌تواند زودتر از اسفند ماه فبلت جدید خود را رونمایی کند.

منبع: Phone Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*