نتایج بنچمارک AnTuTu منتسب به گوشی گلکسی اس ۷ فاش شد : چیپست اسنپدراگون ۸۲۰،۴ گیگابات رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

چند روز پیش نتایج بنچمارک Geekbench یک گوشی جدید از سامسونگ با نام رمز Lucky و چیپست Exynos 8890 منتشر گردید که بسیاری عقیده داشتند متعلق به پرچم دار سال آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس ۷ می باشد.حالا نتایج بنچمارک دیگری در آزمون AnTuTu منتشر شده که خبر از وجود چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در این گوشی می دهد.به نظر می رسد که Galaxy S7 سامسونگ ، قرار است در دو نسخه مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون ۸۲۰ تولید گردد که بسته به بازار مصرفی بفروش می رسند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اولین نکته در نتایج ازمون AnTuTu، نام رمز “Lucky” دستگاه سامسونگ است. در روزهای قبل نسخه دیگری از این نام رمز در نتایج ازمون Geekbench فاش شد که به تراشه Exynos 8890 با هسته های سفارشی پردازنده مجهز شده بود.

۵۷۹۸۹۳

اما در ازمون فعلی انتوتو، گوشی Lucky با تراشه Qualcomm Snapdragon 820 کوالکام لیست شده است. دیگر مشخصات شامل گرافیک Adreno 530 GPU، چهار گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی و همچنین اجرای Android 5.1.1 Lollipop می باشد.

جالبتر اینکه، نمایشگر دستگاه یک پنل ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می باشد. احتمالا دو نسخه ۵.۲ و ۵.۸ اینچی از گلکسی S7 منتشر می شود، همانطور که در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود.

گوشی سامسونگ در ازمون انتوتو به امتیاز کلی ۷۲,۳۵۵ دست یافته و در زمینه تست عملکرد گرافیک سه بعدی نیز امتیازات ۳,۴۸۱ و ۲۳,۵۹۷ را از ان خود کرده است. در مقایسه با Exynos 7420 و Snapdragon 810، تراشه Snapdragon 820 عملکرد خیلی خوبی را در زمینه تست های گرافیکی داشته است. از لحاظ عملکرد کلی این تراشه جدید اندکی بهتر از ۸۱۰ بوده و اما نسبت به اکسینوس۷۴۲۰ ضعیف تر ظاهر شده است. البته فراموش نکنید که ۸۲۰ کوالکام دارای چهار هسته است و دو تراشه اکسینوس۷۴۲۰ و اسنپدراگون ۸۱۰ از معماری هشت هسته ای برخوردار می باشند.

بعلاوه اسنپدراگون ۸۲۰ هنوز در مرحله ازمایش قرار دارد و احتمالا نسخه نهایی عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    مرسی بابت مطالب عالیتون

    فقط تو نام تاپیک زدید دوربین ۱۳ در صورتی که توی تصویر بنچمارک زده ۱۶

    مرسی