۶ دلیل برای برتری آیفون ۶ اس به گلکسی اس ۶

در مقایسه جنجالی آیفون ۶ اس و گلکسی اس ۶ که چند روز پیش برایتان منتشر کردیم ، نظرات و دیدگاه های طرفداران هر دو برند را دیدیم و همه شما کاربران عزیز گجت نیوز به گوشی مورد علاقه خود رای دادید.در این مطلب و مطلب بعدی به دلایل برتری های این دو گوشی نسبت به یکدیگر می پردازیم و در آخر یک بار دیگر آنها به رای خواهیم گذاشت.

ابتدا به ۶ دلیل برای برتری آیفون ۶ اس به گلکسی اس ۶ می پردازیم.با گجت نیوز همراه باشید.

۱. نمایشگر لمسی سه بعدی ۳D Touch

یکی از قابلیت های جدید و جالب از ایفون های جدید اپل وجود نمایشگر لمسی سه بعدی (۳D Touch) است که قادر به تشخیص لمس های سخت، متوسط و سبک از هم می باشد. مثلا با لمس متوسط، ایمیل های شما را نشان داده و یا با لمس سخت می توانید دیگر کارها را انجام دهید. این قابلیت برای دیگر نرم افزارها هم قابل استفاده است، اما می بایستی منتظر انتشار این برنامه ها باشیم تا از این قابلیت پشتیبانی نمایند.

۲. پشتیبانی از باندهای LTE بیشتر

Record-LTE-bands-support

ایفون جدید اپل از شبکه های بیشتری از LTE پشتیبانی می کند، دقیق تر بگوییم که ایفون ۶s از ۲۳ باند این شبکه پشتیبانی می کند، در حالی این رقم برای iPhone 6 قبلی، ۲۰ باند است.

۳. بدنه ساخته شده از سری ۷۰۰۰ الومینیوم

Durable-7000-series-aluminum-chassis

Galaxy S6 سامسونگ از الیاژ الومینیوم درجه ۶۰۱۳ استفاده می کند، در حالی که ایفون های جدید از بالاترین الومینیوم، ۷۰۷۵ استفاده کرده که کیفیت عالی دارد و در بدنه هواپیما ها، خودرو ها و دیگر دستگاهها استفاده می شود.

۴. بازخورد فوق العاده حساس لمسی

Ultra-sensitive-haptic-feedback

اپل سیستم اختصاصی Taptic Engine را با بازخورد لمسی ۳D Touch تولید کرده است. این سیستم جدید در ایفون ۶s تنها به یک دوره برای تولید لمس و سپس متوقف کردن کامل نیاز دارد. پس یک بازخورد لمسی کوچک می‌ تواند تنها ۱۰ میلی‌ ثانیه دوام داشته باشد، اما لمس کامل با تنها ۱۵ میلی‌ ثانیه تفاوت داشتن، بازخورد عالی را برای لمس سه‌ بعدی، درست در زیر انگشتان شما ایجاد می نماید.

۵. پیکسل دوربین بزرگتر

Larger-camera-pixels

اپل از چیزی مانند تکنولوژی ISOCELL سامسونگ جهت مجزا کردن پیکسل های کوچک از دیگر پیکسل ها استفاده کرده که به موجب ان نویز دیجیتالی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی iSight دستگاه جدید کاهش می یابد. پیکسل های ۱.۲۲ میکرون دوربین اپل بزرگتر از واحدهای استاندارد ۱.۱۲ میکرون سنسور دوربین پرچمدار سامسونگ است که موجب جمع اوری فوتون های بیشتر توسط هر پیکسل برای پردازشگر تصویر جدید اپل جهت نمایش در اطراف با شرایط نوری کم است.

۶. بلوتوث Bluetooth 4.2

Bluetooth-4.2

نسخه ۴.۱ بلوتوث در پرچمدار سامسونگ ارائه شده، در حالی که ایفون ۶s از جدیدترین نسخه ۴.۲ بلوتوث پشتیبانی کرده که تا ۲.۵ برابر سریعتر است.

رای گیری :

همچنین ببینید :

۸ دلیل برای برتری گلکسی اس ۶ به آیفون ۶ اس

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایفونها همیشه بهترین بودن…عقل و منطق نمیذاره به جز این فکر کنیم