مشخصات گوشی لومیا ۵۵۰ لو رفت : نمایشگر ۴.۷ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ ، ۱ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰

طبق اعلام مایکروسافت ، این کمپانی ماه نوامبر نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل رل عرضه خواهد کرد.به همین جهت علاقمندان زیادی منتظر رونمایی ا این این سیستم عامل جدید و به دنبال آن گوشی های ویندوزی جدید می باشند.یکی از این گوشی ها احتمالا محصولی میان رده با نام لومیا ۵۵۰ است که به تازگی مشخصات آن از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شده است.از مهمترین ویژگی های این گوشی میتوان به نمایشگر ۴.۷ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ ، ۱ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ اشاره کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

اسفند ماه گذشته بود که مشخصاتی از یک لومیای جدید مایکروسافت با شماره مدل RM-1127 در وبسایت Zauba منتشر شد که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، نام این گوشی را لومیا ۵۵۰ پیش‌بینی کردند.

این وب‌سایت که اطلاعاتی را در زمینه محصولات صادراتی و وارداتی به کشور هند ارایه می دهد، RM-1127 را محصولی متعلق به دسته بندی گوشی های میان رده دانست. طولی نکشید که مدل دیگری از این گوشی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و با شماره مدل RM-1128 در سایر وب‌سایت ها رویت شد که مهر تاییدی بر شایعات پیرامون تولید این گوشی توسط مایکروسافت بود.

حالا مشخصات فنی این گوشی از طریق بنچمارک GFXBench  فاش شده که بر اساس آن و اطلاعات فاش شده از Zauba ، لومیا ۵۵۰ از نمایشگر ۴.۷ اینچی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. وضوح این نمایشگر نیز با توجه به اطلاعات Zauba برابر با ۷۲۰ در ۱۲۸۰ یا ۵۴۰ در ۹۶۲ پیکسل پیش‌بینی شده است.

مایکروسافت در قلب این گوشی میان رده خود از پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ به همراه ۱ گیگابایت فضای رم بهره برده و از یک سنسور ۵ در پشت گوشی و یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی استفاده کرده است.

این گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود و از میان سایر ویژگی های این اسمارت فون می توان به پشتیبانی از شبکه ۴G LTE اشاره کرد. قیمت این گوشی که گفته می شود در ۶ سپتامبر و در کنار رونمایی از سایر گوشی های مبتنی بر ویندوز ۱۰، معرفی شود ۱۲۰ دلار برآورد شده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*