تصاویر و اطلاعاتی جدید از گوشی اندرویدی بلک بری ونیز

عدم استقبال از گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی بلک بری و ناکامی های اخیر این کمپانی باعث شد تا سرانجام بلک بری نیز به سمت سیستم عامل محبوب گوگل یعنی اندروید برود.به همین جهت این کمپانی مدتی است در حال کار بر روی اولین گوشی اندرویدی خود با نام بلک بری ونیز ( BlackBerry Venice ) می باشد و تاکنون اخبار بسیاری پیرامون این محصول منتشر شده است.امروز هم تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده است.گفته می شود که بلک بری ونیز به یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی و ۳ گیگابایت رم مجهز شده و طبق سنت بلک بری از یک صفحه کلید فیزیکی بهره خواهد برد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به تازگی تصاویری از گوشی ونیز منتشر شده که اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کرده‌اند. کاربران به راحتی می‌توانند در این گوشی میان‌برهای مختلف درست کنند که با فشار دادن یک دکمه به برنامه‌ای خاص یا منوی مخصوصی از گوشی دسترسی پیدا کنند. در تصاویر مشخص شده که کاربران می‌توانند این میان‌برها را در قسمت ویجت‌ها هم قرار دهند. به طور مثال می‌شود از قسمت ویجت‌ها به برنامه‌هایی مانند BBM، ایمیل و نرم‌افزارهای دیگر دسترسی پیدا کرد. همچنین کاربران می‌توانند قرارهای خودشان را در قسمت تقویم این گوشی قرار دهند. منویی برای این گوشی طراحی شده که با مراجعه به آن می‌توان به برنامه‌های که به تازگی اجرا شده دسترسی پیدا کرد.

با نگاهی به تصاویر متوجه شدیم که این محصول کشویی است و با بالا بردن صفحه نمایش به صفحه کلید دسترسی خواهید داشت. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی بهره می‌برد و بلک‌بری از رابط کاربری مخصوص خودش برای سیستم عامل اندروید این گوشی استفاده کرده است.همچنین به نظر می رسد نمایشگر این گوشی همچون گلکسی اس ۶ اج سامسونگ از لبه های منحنی و خمیده بهره برده باشد.

تصویری هم از پشت محصول جدید بلک‌بری لو رفته است. برای گوشی اندرویدی ونیز یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی با شماره مدل STV100-6 ساخته شده و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار گرفته است. براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، پردازنده‌های این چیپ‌ست با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. به احتمال زیاد ۳ گیگابایت رم هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

بر اساس شایعات ، بلک بری ونیز در آبان ماه سال جاری رسما معرفی خواهد شد.در ادامه تصاویر جدید لو رفته از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*