شایعه : لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL مایکروسافت محصولات گران قیمتی خواهند بود !

امروز در خبرها داشتیم که مایکروسافت قرار است در تاریخ ۱۴ مهر ماه ، رویدادی اختصاصی برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کند.یکی از محصولاتی که طرفداران این برند بی صبرانه منتظر رونمایی از آن می باشند ، پرچم داران جدید مایکروسافت یا دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL می باشد.به تازگی اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی ها منتشر شده که اگر صحیح باشد با محصولاتی گران قیمت روبرو خواهیم بود.البته به نظر می رسد که قیمت بالای عنوان شده برای این دو گوشی چندان هم بی دلیل نیست.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یک وب سایت ویندوز فونی فرانسوی قابل اعتماد به نام SmartphoneFrance.info اطلاعات جدیدی از دو گوشی بالارده مایکروسافت، یعنی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL منتشر کرده است که به نظر جالب می رسند. این وب سایت اعلام کرده است که با توجه به گفته منابع آنان، لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL در تاریخ ۱۴ مهر ماه معرفی خواهند شد و پس از مدت کوتاهی نیز پیش فروش آن ها آغاز می شود و در تاریخ ۶ آبان ماه نیز به طور رسمی عرضه می شوند. این وب سایت در ادامه اطلاعاتی که منتشر کرده، اعلام کرده است که این دو گوشی قیمت بالایی خواهند داشت اما گران ترین نسخه آن ها قدری از آیفون ۶s و آیفون ۶S پلاس ارزان تر خواهد بود.

اما گویا این گرانی بی دلیل نیست! چرا که مایکروسافت در بسته بندی این گوشی ها لوازم جانبی مختلفی به ارزش ۲۰۰ یورو قرار خواهد داد. از جمله این وسایل جانبی می توان به داک کانتینیوم، شارژر بی سیم و وسایل جانبی دیگری نظیر اسپیکر بدون سیم اشاره کرد.

انجام این کار دور از انتظار نخواهد بود، چرا که مایکروسافت در سال گذشته نیز لومیا ۹۳۰ را برای مدتی کوتاه و به شکل بسیار محدود با این نوع بسته بندی و لوازم جانبی عرضه کرد.

یکی از وسایل جانبی جدید که با اسم رمز “Valora” در تصویر مشخص شده، به احتمال زیاد ترژر تگ جدید باشد که همچون ترژر تگ نوکیا مانع جا گذاشتن وسایل با ارزش شما می شود و در صورت فراموش کردن آن وسیله در یک مکان خاص، به شما هشدار می دهد.

یکی دیگر از وسایل جانبی که با اسم رمز Ivanna/Livanna شناخته می شود، اسپیکر بلوتوثی بی سیم جدید خواهد بود و درست به مانند اسپیکر نوکیا MD12 خواهد بود. Murano نیز به نظر می رسد که یکی از وسایل جانبی جدید بوده و نوعی دریافت کننده میراکست محسوب می شود.

اصلی ترین آن ها نیز داک کانتینیوم خواهد بود که با اسم Munchkin شناخته می شود و از جمله ویژگی های آن می توان به سه درگاه ورودی USB (یکی از آن ها USB-C است)، یک درگاه HDMI، درگاه Display و یک درگاه ورودی شارژر اشاره کرد که گوشی شما را نیز شارژ خواهد کرد.

منابع وب سایت فرانسوی مذکور اعلام کرده اند که گوشی های پرچم دار جدید، بر خلاف رندر هایی که منتشر شده، در دنیای واقعی احساس یک گوشی بالارده و با کیفیت را به شما القا می کنند.

منبع :WMPOWERUSER

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*