هواوی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قلم استایلوس

بر اساس گزارشی که به تازگی از طریق برخی منابع کره ای منتشر شده است ، کمپانی چینی هواوی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قلم استایلوس می باشد.در این گزارش آمده است که این شرکت چینی که توانسته است در سال های اخیر با تولید اسمارت فون هایی مجهز به آخرین سطح از مشخصه های فنی و متناسب با سلایق مختلف کاربران، بسیار زودتر از آنچه که پیش‌بینی می شد خود را در جمع بزرگان این صنعت جای دهد، این روزها در سودای عرضه گوشی هوشمندیست که از نمایشگری بزرگ و یک قلم هوشمند برای کار با آن برخوردار باشد.

در همین رابطه، امروز رسانه های کره ای با اشاره به نفوذ اسمارت فون های این شرکت به بازار تمامی کشورهای جهان، اعلام کردند که هوآوی مذاکرات خود را با پیشگامان عرصه تولید قلم استایلوس آغاز کرده است و سعی دارد از این تکنولوژی نوظهور در گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

این شرکت که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می تواند در آینده ای نزدیک فروشی حتی بالاتر از محصولات اپل و سامسونگ را تجربه کند، امیدوار است که با تولید این گوشی و قلم مخصوص آن، بخشی از بازار این قبیل از گوشی ها را که هم اکنون تحت فرمانروایی مطلق گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ است، در دست بگیرد.

از این رو، مسئولین این شرکت ملاقات هایی را با کمپانی Wacom که پیشتر قلم S Pen سامسونگ را طراحی و تولید کرده بود، داشتند. اما متاسفانه، توافقی میان این دو حاصل شد. هوآوی که نتوانست نظر کمپانی نام برده را جلب کند، تلاش های خود را برای یافتن شریکی دیگر آغاز کرد و توانست با شرکتی که در حال حاضر به عنوان رقیب Wacom در تولید قلم های هوشمند محسوب می شود، به توافق اولیه برسد.

تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در خصوص نام این شرکت، ویژگی های این قلم و همچنین مشخصات سخت افزاری اسمارت فونی که به این قلم مجهز خواهد بود، منتشر نشده است. اما با توجه به اینکه، هوآوی پیشتر استفاده از قلم استایلوس را در گوشی های Ascend Mate در سر می پروراند، می توان انتظار داشت که این قلم در اسمارت فونی استفاده خواهد شد که از مشخصات سخت افزاری بالایی برخوردار باشد.

بد نیست بدانید چندی پیش هوآوی حق استفاده از برخی نمایشگرهای آمولد خمیده‌ی سامسونگ را نیز خریداری کرده و ممکن است در سال ۲۰۱۶ شاهد محصولات جالبی از این شرکت باشیم؛ با این وجود حال می بایست منتظر بمانیم و ببینیم که هوآوی با تولید فبلت مورد بحث، چگونه در مقابل تلفن‌های سری نوت سامسونگ قد عمل کرده و آیا در این رقابت پیروز خواهد شد یا خیر.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*