اپل تاييد کرد : وجود يک باگ نرم افزاری در تقویم iOS 7.1.2

ios-bug

شخصی از اهالی کشور لیتوانی متوجه مشکل عجیب و غریب تقویم در سیستم عامل iOS 7.1.2 شد. وی پس از اینکه تاریخ تقویم و ساعت محلی آیفون 5S و آیپد Air خود را به درستی تنظیم نمود، در کمال تعجب مشاهده کرد که هر دو دستگاه تعطیلات محلی را اشتباه نشان می دهد.

به طوری که به جای نمایش روزهای تعطیل سال 2014 در کشور لیتوانی، روزهای تعطیل محلی کشور های دیگری همچون مکزیک،کانادا، هنگ کنگ ایالات متحده و یا بریتانیا نمایش داده می شود. وی هم  در آیپد و هم  آیفون خود با این مشکل مواجه شده بود اما زمانی که وی مکان و ناحیه مورد نظر را به صورت آزمایشی در این آی دیوایس ها به کشورهای چون ایالات متحده، بریتانیا و روسیه تغییر داد ، با تاریخ تعطیلات درستی از آن کشورها در این تقویم مواجه شد.

قربانی ماجرا نه تنها شکایت خود را از وضع موجود از طریق یک ایمیل برای اپل فرستاده است، بلکه در یک عملیات ناجوانمردانه ویدیویی از این باگ تهیه نموده و آن را در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشته است. اپل هم به ناچار نتوانسته مسئله را کتمان کند و مجبور شده جواب ایمیل وی را بدهد.

اپل در پاسخ به ایمیل این شخص  ضمن تایید اینکه در تقویم iOS 7.1.2 باگی وجود دارد که از مشکل نرم افزاری خاصی نشات گرفته است، خاطر نشان کرد که در به روز رسانی بعدی به این مسئله نیز خواهد پرداخت و آن را رفع خواهد کرد.

ios-bug

بنابراین اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید و سکوت اختیار کردید، نگران نباشید، همه این باگ ها و مشکلات موجود در iOS 7.1.2  با به روز رسانی بعدی آن به iOS7.1.3 برطرف خواهد شد. البته هنوز اپل زمان انتشار این به روز رسانی را اعلام نکرده است، اما  به زودی منتظر بروزرسانی 7.1.3 باشید.

منبع : phonearena

 

Apple admits to calendar bug on iOS 7.1.2; next iOS update will correct it
A person who lives in the Lithuania region, has noticed something odd about the calendar on iOS 7.1.2. After setting the proper region on his Apple iPhone 5s and Apple iPad Air, the calendar application on both devices listed the wrong regional holidays. Instead of seeing the holidays in his region for 2014, the holidays for Mexico, Hong Kong, and Canada appeared.When he tested it out by changing his location to the U.S., U.K. or Russia, the proper holidays showed up on the calendar app. Our “victim” not only sent Apple an email about what happened, he also put up a YouTube video, which you can find below. Meanwhile, Apple sent him a response to his e-mail, which stated that there is a software issue with the calendar, which will be resolved with the next update. So, if you have experienced this issue for yourself, no need to panic. It will all be resolved with iOS 7.1.3, although no timeframe for that update was mentioned by Apple.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*