ال جی نسخه ۱۰ اینچی تبلت G Pad II را در کره معرفی کرد

اگر خاطرتان باشد ، کمپانی ال جی حدود یک ماه پیش تبلت ۸ اینچی G Pad II خود را در نمایشگاه IFA معرفی کرد.حالا این شرکت نسخه ۱۰ اینچی این تبلت را کره جنوبی رونمایی کرده است.

از مشخصات این تبلت می‌توان به برخورداری از یک چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با فرکانس کاری ۲.۲۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۳۰، صفحه‌نمایش WUXGA با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰، ۲ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت و باتری ۷۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

از لحاظ دوربین هم تبلت ال‌جی از یک دوربین اصلی با سنسور ۵ مگاپیکسلی در پشت خود بهره برده و دوربین جلوی آن سنسوری ۲ مگاپیکسلی دارد. همچنین G Pad II از نسل ۴ ارتباطات مخابراتی پشتیبانی کرده و مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۱، Wi Fi 802.11 a/b/g/n/ac، به همراه درگاه کارت میکرو اس‌دی و GPS/A-GPS است و با وزنی ۴۸۷ گرمی، ابعادی معادل ۲۵۴.۳×۱۶۱.۱×۷.۸ میلی‌متر دارد. ال‌جی ادعا کرده است که این تبلت در مقایسه با تبلت‌های با سایز مشابه، نازک‌ترین ضخامت را دارد.

این تبلت ال‌جی سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه ۵.۱.۱ با رابط کاربری ال‌جی را اجرا کرده و دارای قابلیت‌های نرم‌افزاری نظیر حالت خواندن، دو پنجره همزمان در کنار هم و نصب پیش‌فرض نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس است.

LG G Pad II 10.1 قرار است در دو نسخه وای فای و ۴G با رنگ برنز درخشان به بازار عرضه شده و انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۳۶۰ دلار داشته باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*