مشخصات احتمالی دوربین و چیپست گوشی ال جی جی ۵

نزدیک به هفت ماه تا زمان رونمایی از پرچم دار بعدی کمپانی ال جی باقی مانده ، با این حال مدتی است شاهد انتشار شایعات و اخباری پیرامون مشخصات و ویژگی های احتمالی این محصول هستیم.امروز نیز اطلاعاتی از پردازنده و دوربینی که قرار است در این گوشی استفاده شود منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

شایعات امروز از این حکایت دارند که پرچمدار بعدی ال جی با تراشه فوق پیشرفته اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکوم تجهیز خواهد شد. این خبر قابل قبول به نظر می رسد چرا که شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند همیشه به دنبال آخرین و قوی ترین اسنپدراگون می گردند. البته LG G4 در این میان یک استثنا بود و به جای اسنپدراگون ۸۱۰ ، اسنپدراگون ۸۰۸ آن را همراهی کرد.

در حالی که دوربین G4 سنسوری ۱۶ مگا پیکسلی داشت ، از شایعات اینطور بر می آید که G5 از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است که سنسور آن ۱/۲ اینچ عرض دارد و ساخت شرکت سونی است.در حال حاضر سنسور IMX234 در G4 عملکردی بی نظیر دارد و فقط باید امیدوار باشیم که LG تصمیم به افزایش تعداد پیکسل ها نگیرد که در اینصورت کیفیت تصاویر و رنگ کاهش خواهد یافت.

چند وقت پیش هم شایعاتی منتشر شد که خبر می داد LG قصد دارد سنسور اثر انگشت را حذف کند و G5 را به سنسور مردمک چشم مجهز کند. البته باید دید که آیا این خبر صحت دارد یا فقط رویایی است که طرفداران برند ال جی در سر می پرورانند.نظر شما چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ال جی باید حداقل در حد رقیبان خود ظاهر شود اگر بهتر هم نبود.جی ۴ اصلا در حد رقیبان نبود امیدوارمG5جبران کنه