آیا سونی گوشی اکسپریا Z6 را با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و قلم استایلوس معرفی خواهد کرد

شایعات مربوط به پرچم داران سال آینده کمپانی های بزرگ از همین حالا شروع شده است.پس انتشار اخبار و اطلاعاتی منتسب به آیفون ۷ ، ال جی جی ۵ و گلکسی اس ۷ سامسونگ ، حالا نویت به خبری از اکسپریا Z6 سونی منتشر شده است.بر اساس این خبر سونی قرار است پرچم دار بعدی خود را با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و قلم استایلوس روانه بازار کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از منابع مرتبط با سونی در توییتر، نماینده‌ی بعدی گوشی‌های رده بالای این شرکت یعنی اکسپریا Z6، همانند سری گوشی‌های گلکسی نوت، با قلم استایلس عرضه خواهد شد. متاسفانه کاربردها و قابلیت‌های خاص این قلم مشخص نشده است.

بر طبق ادعای منبع، این گوشی به احتمال زیاد در جریان کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) که اواخر بهمن ماه سال جاری در اسپانیا برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. دیگر مشخصات گفته شده شامل صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی با دقت ۴K، چهار گیگابایت RAM، تراشه‌ی Snapdragon 820، دوربین اصلی با حسگر ۲۴ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو و اندروید ۶.۰ با رابط کاربری انحصاری سونی اشاره کرد.

البته هنوز هیچ منبع موثقی، این خبر را تایید نکرده ولی در صورت صحت این موضوع، سامسونگ گلکسی نوت ۵، رقیبی جدی خواهد داشت.نظر شما در مورد اطلاعات منتشر شده جدید چیست ؟

منبع : phonearena