شیائومی به زودی اولین لپ تاپ خود را معرفی می کند

شیائومی (Xiaomi) یک کمپانی فعال در تولید گوشی های هوشمند و تبلت است.قیمت پائین در مقابل کیفیت های نسبتا مناسب و قابل قبول،این برند را بسیار مطرح کرده است.شاید بد نباشید بدانید که این کمپانی علاوه بر تولیدات عمده گوشی موبایل،یکی از تولید کنندگان نسبتا مطرح تلویزیون بوده و نمایشگرهای این کمپانی تحت نام “MI”عرضه میشوند.امروز خبر رسیده که این کمپانی قرار است به زودی اولین لپ تاپ خود را معرفی می کند !

شیائومی در سال ۲۰۱۰ و در چین،پکن شروع به کار کرد.این کمپانی در سال پیش رندرهایی از یک نوت بوک باریک (الترابوک) را لو داد و برخی از وب سایت های معتبر جهان،فرض را بر این گذاشتند که این کمپانی به زودی لپ تاپ تحت نام خود را تولید خواهد کرد.اما نه تنها هیچ لپ تاپی توسط این کمپانی تولید نشد،بلکه شیائومی تصاویر مربوط به آن را یک شایعه دانسته و این موضوع به سرعت فراموش شد.

حال پس از یک سال اخباری جدید از طرف این کمپانی اعلام شده است و نشان از آن دارد که شایعات سال پیش چندان هم خیال پردازی و کذب نبوده است! شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که پا به دنیای نوت بوک ها خواهد گذاشت و محصولات تولیدی اش،کاربران را حیرت زده خواهد کرد.کمپانی “Inventec” یکی از تولید کنندگان برتر کامپیوتر در جهان است و مرکز آن در تایوان قرار دارد. “Inventec” وظیفه تولید لپ تاپ های شیائومی را بر عهده خواهد داشت و این محصولات در سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.هنوز از اطلاعات سخت افزاری این لپ تاپ یا لپ تاپ ها سخنی به میان نیامده است،اما بر طبق گمانه زنی های مراجع خبری،این محصولات از قیمت های مناسبی برخوردار خواهند بود.

منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*