اپل باز هم رکورد زد : فروش ۱۳ میلیون آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس تنها در ۳ روز

آیفون های اپل همیشه فروش بسیار خوبی داشته اند و اینبار نیز آیفون های جدید رکورد فروش خوبی به ثبت رسانده اند.بر اساس گزارش های رسیده ، کمپانی اپل موفق شده از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را به بازار عرضه کرد ، تعداد ۱۳ میلیون دستگاه از این گوشی ها را به فروش برساند.

رکورد قبلی این شرکت، مربوط به فروش گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس بود که توانستند به فروشی بالغ بر ۱۰ میلیون دستگاه در طی دو روز دست یابند.

تیم کوک، مرد همه کاره اپل، در این خصوص عنوان کرد:

فروش گوشی های آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس فراتر از تصورات ما بود. این دو گوشی توانستند رکورد فروش گوشی های آیفون را در اولین روزهای عرضه جابجا کنند. بازخوردی که توسط کاربران از کار با این گوشی به دست ما رسیده است، باورنکردنیست. ویژگی های جدیدی همچون ۳D Touch و Live Photo که به این دو گوشی اضافه شده اند، با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. هنوز تا ۹ اکتبر و عرضه این دو گوشی در سایر کشورها، چند روز باقی مانده و ما نیز همانند خریداران بی صبرانه منتظر فرارسیدن این روز هستیم.

به گفته بسیاری از کارشناسان اگر این دو گوشی در سایر کشورها نیز عرضه می شدند، بدون شک به فروشی بالاتر از ۱۳ میلیون می رسید و این رکورد بیشتر به چشم می آمد.

اپل در ۹ اکتبر امسال آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را در اکثر کشورهای اروپایی عرضه خواهد کرد و در ۱۰ اکتبر این محصولات لوکس به صورت رسمی راهی خاورمیانه می‌شوند. ۱۶ اکتبر نیز شاهد عرضه رسمی آن‌ها در ترکیه، مالزی و هند خواهیم بود و بالاخره تا پایان سال پرچمداران جدید اپل در ۱۳۰ کشور دنیا در دسترس خواهند بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*