مشخصات پرچم دار جدید شیائومی ، گوشی Xiaomi Mi 5 فاش شد

شرکت شیائومی امسال گوشی های متعددی را روانه بازار کرد.یکی از این گوشی ها Mi 4c بود که در کنار مشخصات فنی مناسب از قیمت خوبی نیز برخوردار می باشد.حالا اندکی پس از معرفی Mi 4c مشخصات محصولی قدرتمند از این کمپانی به بیرون درز کرده است.این گوشی که Xiaomi Mi 5 نام دارد قرار است پرچم دار جدید ان کمپانی چینی باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید ، گوشی شیائومی Mi 5 از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره برده و در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، از حافظه‌ی داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی نیز برخوردار است؛ در عین حال چیپ‌ست این دستگاه نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که اگر چه هنوز به طور رسمی از جانب کوالکام معرفی نشده اما شایعات پیرامون عملکرد قدرتمند آن تا کنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. بد نیست بدانید پیش از این شنیده بودیم که اسنپدراگون ۸۲۰ زودتر از سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶ معرفی نخواهد شد و در صورت صحت این خبر، اسمارت‌فون شیائومی Mi 5 نیز زودتر از این زمان مورد رونمایی قرار نخواهد گرفت.

در خصوص تجهیزات تصویربرداری پرچمدار شیائومی نیز می‌توانیم به وجود یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه اشاره کنیم؛ هم چنین گفتنی است اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ به همراه رابط کاربری MIUI 7 نیز سیستم عامل پیش‌فرض این گجت را تشکیل می‌دهد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگرچه مدت زمان زیادی از عرضه‌ی نسل قبلی پرچمدار شیائومی با نام Mi 4 در جولای ۲۰۱۴ (تیر ۱۳۹۳) می‌گذرد اما به نظر می‌رسد شیائومی با عرضه‌ی اسمارت‌فون‌هایی همچون Mi 4c سعی در پر کردن خلا بین عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند رده‌‌بالای خود داشته و ترجیح می‌دهد پرچمدار آتی خود را با حداکثر توان سخت‌افزاری به بازار عرضه کند و جهت تحقق این امر حاضر است تا زمان معرفی اسنپدراگون ۸۲۰ نیز منتظر بماند.

در هر روی فراموش نکنید که به تمامی اخبار و اطلاعات فوق باید به دیده‌ی شک بنگریم و منتظر بمانیم تا شیائومی در زمان مناسب، از برنامه‌های خود برای رونمایی از Mi 5 پرده بردارد.

منبع : AndroidHeadline

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*