انتشار مشخصات فنی و تصاویر گوشی اچ تی سی وان A9 ساعاتی پیش از معرفی

چ‌تی‌سی امروز کنفرانسی در کشور ژاپن برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود در آن از گوشی وان A9 خود پرده بردارد. در حالی که ابتدا به نظر می‌رسید این گوشی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی باشد اما مشخصات و تصاویر فاش شده از HTC One A9 نشان از یک گوشی میان‌رده دارند.اکنون تصاویر و مشخصات فنی کامل این گوشی ساعاتی پیش از معرفی رسمی منتشر گردیده است.

بر اساس برنامه اعلام شده ، کمپانی اچ‌تی‌سی امروز در کنفرانسی رسمی از گوشیA9 رونمایی خواهد کرد ، محصولی که در ابتدا تصور می شد یک گوشیرده بالا از این شرکت باشد اما مشخصات فاش شده نشان از یک گوشی میان‌رده دارند.

طبق مشخصات فاش شده از HTC A9 این گوشی به یک صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی مجهز گردیده است.در بخش حافظه این محصول میان رده ۳ گیگا بایت حافظه رو و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در دل خود جای داده است.یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ نیز قدرت پردازشی این گوشی را تامین خواهد کرد.

تجهیزات تصویربرداری اچ تی سی A9 را یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو تشکیل داده است.در آخر لازم به ذکر است که گوشی اچ تی سی وان A9 به صورت پیش فرض با اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد.در ادامه تصاویر فاش شده از این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*