گوشی شگفت انگیز Symetium ، با ۶ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰

کمپانی Symetium به تازگی به منظور جذب سرمایه ۱,۲۵۰,۰۰۰ دلاری برای ساخت اولین اسمارت فون خود ، مشخصات شگفت انگیز این گوشی را منتشر کرده است.مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی آنقدر قدرتمند است که هیچکدام از پرچم داران فعلی بازار توان رقابت با آن را نخواهند داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، گوشی هوشمند Symetium  از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p (1920 x 1080) OLED بهره خواهد گرفت که با پوش محافظ Gorilla Glass 4 شرکت کورنینگ مقاوم گردیده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری این ابر اسمارت فون به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز می گردد که ۶ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی خواهد کرد.برای حافظه داخلی Symetium 3 ظرفیت ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت در نظرذ گرفته شده که نیاز هر کاربری را به فضای بالای ذخیره سازی تامین می کند.

یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان تجهیزات تصویربرداری این محصول در نظر گرفته شده است.توان مورد نیاز برای تامین انرژی گوشی Symetium  را نیز قرار است یک باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین نمایید.

این گوشی که قرار است در ابعاد ۱۳۰x63x6mm و وزن ۱۵۰ گرم ساخته شود از باندهای ۱/۲/۳/۴/۵/۷/۸/۱۲/۱۷/۲۰/۲۸ شبکه ۴G LTE پشتیبانی کرده و پورت Type-C USB 3.0 و تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر اب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است.

سیستم عامل اندروید ۶.۰ با رابط کاربری اختصاصی SymetiumOS هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

کمپانی Symetium  گوشی بیشتر از ۳ سال بر روی آن کار کرده‌اند و قصد دارند تا پا را از سیستم عامل مختص دستگاه‌های موبایل فراتر گذاشته و گوشی ۵ اینچی خود را به کامپیوتری قابل حمل تبدیل کنند.

کمپانی Symetium می گوید بیش از ۳ سال برای طراحی این گوشی زمان گذاشته و این محصول با توجه به مشخصات و کارایی بالایی که دارد قرار است پارا از یک گوشی هوشمند فراتر گذاشته و نقش یک کامپیوتر کاربردی و تمام عیار را بازی کند.

برای اینکه مشخصات این گوشی را بهتر درک کنید ، مقایسه مشخصات فنی آن را با آیفون ۶ اس و گلکسی اس ۶ در زیر مشاهده خواهید کرد :

Symetium-smartphone-Indiegogo-campaign_2

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است اما به نظر می رسد در صورت جذب سرمایه های لازم برای تولید آن ، در آینده ای نزدیک شاهد عرضه این محصول قدرتمند به بازار باشیم.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. بااین مشخصاتی که گفتین فکر کنم لقب هالک دنیای موبایل برازندش باشه!!
    راستی چرا زادگاهش رو نگفتین؟
    احتمالا آمریکاییه نه؟ مطمئنم چین نیست

  2. اگه شایعه نباشه که خیلی عالیه
    یه سوال
    Symetium ساخت چه کشوری است؟

  3. این تکنولوژی با این عجله کجا داره میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟javascript:zaazuemoticonsclick(‘:Angel:’)

  4. این تکنولوژی کجا داره میره؟؟؟؟ به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. یه سوال:این همون نسل جدید کامپیوتر جیبی نیست؟!!?

  6. اگر در حد شایعه باشه که هیچ ولی اگر این واقعیت باشه دیگه شرکت سامسونگ وغیره باید جهش کنن…بلاخره باید از حالت تکراری خارج بشیم….

  7. دهنش سرویس
    این که از سیستم منم قوی تره!!!

    عجب چیزیه انصافا

  8. امکانات سخت افزاری فوق العاده ای به تسبت سایر پرچم داران داره
    رم و پردازنده عالی و باطری حجیم و دارای گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار
    از نظر قیمت هم مساعد باشه و تبلیغات خوب هم داشته باشه و به ایران هم بیاد که عالی میشه