ال جی نسخه دوم ساعت هوشمند Watch Urbane را با پشتیبانی از شبکه ۴G LTE معرفی کرد

کمپانی ال جی امروز در کنار رونمایی از گوشی جالب V10 ، از نسخه دوم ساعت هوشمند واچ اربن ( Watch Urbane 2nd Edition ) هم رونمایی به عمل آورد.جالب است بدانید که ال جی Watch Urbane 2 ، اولین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید WEAR با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE است.این ساعت بدون نیاز به جفت شدن با گوشی هوشمند قادر است به شبکه‌ی LTE متصل شده و تماس گرفته یا به اینترنت متصل شود.

ال‌جی در ساخت این ساعت از نمایشگرهای ۱.۳۸ اینچی P-OLED استفاده کرده که از وضوح تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل برخوردار است. این میزان رزولوشن، تراکم پیکسل خارق العاده ۳۸۴ppi را برای این نمایشگر به ارمغان می آورد که می تواند بسیار جالب توجه باشد.

در خصوص سایر ویژگی های این ساعت نیز باید گفت که ال جی از پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ و رم ۷۶۸ مگابایتی برای تامین قدرت پردازشی این دستگاه و همچنین از فضای داخلی ۴ گیگابایتی نیز برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کرده است.سنسورهای متعددی در این ساعت تعبیه شده اند که از میان آنها می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج، حسگر ضربان قلب و جی‌پی‌اس اشاره کرد.

بدنه فلزی نسل دوم ساعت واچ اربن، گواهینامه IP67 را با خود یدک می کشد و به یک باتری شش ضلعی ۵۷۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. اندازه این ساعت ۴۴.۵ میلیمتر و از ضخامت ۱۴.۲ میلیمتر  برخوردار خواهد بود.گفتنی است این محصول تازه وارد، در ابتدا روانه بازار کشورهای کره جنوبی و آمریکا خواهد شد و پس از آن به بازار سایر کشورها خواهد رسید.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*