تبلیغات ضد سلفی ایسوس برای گوشی زنفون سلفی !

خرداد ماه امسال بود که کمپانی ایسوس از گوشی ZenFone Selfie پرده برداشت.محصولی که همانطور که از نامش پیداست ، مخصوص عکاسی سلفی ساخته شده و علاقمندان به این نوع عکاسی را هدف قرار داده است.حالا این شرکت در اقدامی عجیب ، برای معرفی گوشی زنفون سلفی از تبلیغات ضد سلفی استفاده کرده است !

Asus-ZenFone-Selfie

اسمارت فون اندرویدی Asus ZenFone Selfie مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و فلش LED دوتایی در قسمت جلویی خود می باشد که تجهیزاتی ایده آل برای عاشقان عکاسی سلفی را فراهم نموده است.

ZenFone Selfie گوشی نسبتاً بزرگی است- یک دلیل آن دوربین سلفی بزرگ آن و دلیل دیگر نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی آن است. پردازنده آن اسنپدراگون ۶۱۵ هشت هسته ای و دوربین پشتی گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی از ۲ گیگا بایت رم ، ۱۶ یا ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.ایسوس همچنین قیمت نسبتا مناسب ۳۲۰ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است.

ZenFone-Selfie

اما جالب است بدانید ، ایسوس در تبلیغات این گوشی که مخصوص عکاسی سلفی ساخته شده است ، کاربران را به گرفتن سلفی در هر کجا و هر لحظه تشویق نمی کند. ایسوس ، در واقع، با نمایش خطرات گرفتن سلفی – مثلاً در حین رانندگی ، دوچرخه سواری، یا در شرایط خطرناک – به تبلیغ گوشی جدید خود پرداخته و در واقع با تبلیغات ضد سلفی ، می خواهد سلفی گیر خود را معرفی نماید !

البته با نگاهی به حوادث و اتفاقات تلخی که طی سال های اخیر هنگام گرفتن عکس های سلفی رخ داده است ، اینگونه آگهی ها می تواند ضمن موجه جلوه دادن محصول و جذب کاربران به سمت آن ، همگان را از خطرات عکاسی سلفی به شیوه نادرست ، آگاه سازد.با این حساب به نظر می رسد که ایسوس از شیوه ای هوشمندانه برای تبلیغ گوشی سلفی گیر خود استفاده کرده باشد.

نظر شما در مورد این نوع آگهی ها چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*