انتشار تصاویر رندر شده جدید از دو گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و لومیا ۵۵۰

با نزدیک شدن به رویداد رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت در تاریخ ۱۴ مهر ماه ، هر روز شاهد انتشار اطلاعاتی جدید از ۳ گوشی لومیا ۹۵۰ ، لومیا ۹۵۰ ایکس ال و میان رده لومیا ۵۵۰ هستیم.امروز تصاویر رندر شده جدید و با کیفیتی از دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۵۵۰ منتشر شده که دید بهتری از مشخصات ظاهری این دو گوشی در اختیار ما قرار می دهد.

ابتدا به سراغ تصویر جدید گوشی لومیا ۹۵۰ مایکروسافت می رویم که اطلاعات تازه ای از اسکنر عنبیه چشم این گوشی را در اختیار ما قرار می دهد.این ویژگی برای استفاده از قابلیت ویندوز هلو که همراه با ویندوز ۱۰ معرفی شد،در لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ Xl ارائه خواهد گشت و سطح امنیت ورود به گوشی های هوشمند را به مرحله ای فراتر از رمزگذاری های رایج و معمولی ارتقا خواهد داد.

lumia-950

اسکنر عنبیه چشم یک دوربین به همراه نور مادون قرمز خواهد بود و این ویژگی اجازه می دهد تا بتوان از این قابلیت در تاریکی نیز بدون کوچکترین مشکلی، بهره برد. حال evLeaks رندر با کیفیت بالایی را از گوشی لومیا ۹۵۰ منتشر کرده است که با نگاهی دقیق تر به آن، می توان اسکنر عنبیه را در کنار دوربین جلو گوشی مشاهده کرد.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که مایکروسافت در کنار پرچمداران آینده خود ، برای رونمایی از یک گوشی مقرون به صرفه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل نیز برنامه ریزی کرده است.این گوشی مقرون به صرفه لومیا ۵۵۰ نام خواهد داشت و امروز رندر رسمی آن توسط evLeaks معروف منتشر شده است.

lumia-550

بر اساس آخرین خبر ها و اطلاعات، لومیا ۵۵۰ با مشخصات و ویژگی های زیر همراه خواهد بود :

  • صفحه نمایش ۵ اینچی HD به همراه محافظ صفحه ی گوریلا گلس ۳
  • پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۴ هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون ۲۱۰)
  • دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک و فلش LED، به اضافه ی Geotaggin
  • دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی
  • ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه ۱ گیگابایت حافطه رم به همراه پشتیبانی از کارت حافظه ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • باتری ۱۹۰۵ میلی آمپر ساعت به همراه قابلیت شارژ سریع

همچنین انتظار می رود که این گوشی مقرون به صرفه، قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار داشته باشد.به هر حال دیگر چیزی تا رونمایی رسمی از این محصولات باقی نمانده و انتظار می رود که در این کنفرانس بالاخره و پس از مدت ها با پرچمداران آینده مایکروسافت آشنا شویم و همچنین از برخی دستگاه های جدید رونمایی شود.طی روزهای آینده با گجت نیوز همراه باشید تا شما را از جدیدترین اخبار پیرامون محصولات جدید مایکروسافت ، مطلع سازیم.

منابع :  ۱ & 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*