مشخصات منتسب به گوشی وان پلاس مینی فاش شد : یک مینی با نمایشگر ۵ اینچی !

مدتی پیش مدیر عامل وان پلاس اعلام کرد که این کمپانی تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ یک گوشی جدید را معرفی خواهد کرد.از همان زمان بسیاری عقیده داشتند که این محصول به احتمال زیاد گوشی وان پلاس مینی است.حالا اولین مشخصات منتسب به این گوشی منتشر شده که با توجه به استفاده از یک نمایشگر ۵ اینچی در آن ، این گوشی چندان هم مینی به نظر نمی رسد.

در اطلاعات فاش شده آمده است که گوشی وان پلاس مینی به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD مجهز شده که با محافظ گوریلا گلاس مقاوم شده است. قلب تپنده این گوشی را چیپست مدیاتک Helio X10 به تپش درآورده و ۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه میکرو اس دی برای آن در نظر گرفته شده است.

گفته می شود که کمپانی وان پلاس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوی ۴K و فلش LED دوگانه در قسمت پشت این گوشی استفاده کرده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی و مکالمه ویدیویی را در آن به عهده گرفته است.

سایر مشخصات فنی منتسب به وان پلاس مینی را یک باتری ۳۰۰۰ یا ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 ، بلوتوث ۴.۱ ، سنسور تشخیص اثر انگشت و درگاه USB Type-C شکل داده است.

با توجه به مشخصات بالا ، اسمارت فون OnePlus Mini محصولی میان رده خواهد بود.هرچند که هنوز هیچکدام از اطلاعات بالا توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده و ممکن است هرچه شنیده ایم اشتباه باشد.

منبع : techradar