Light L16 ، دوربینی که ۱۶ لنز جداگانه بر روی خود دارد !

پیش از این شاهد گجت هایی با دو یا ۳ دوربین اصلی بوده ایم ، ویژگی که همیشه برایمان جالب و البته عجیب بوده است.اما اگر بگوییم به تازگی دوربینی ساخته شده که دارای ۱۶ لنز بر روی خود می باشد چه ؟!

بله یک استارت آپ با نام Light ، اخیرا دوربینی معرفی کرده که به ۱۶ لنز جداگانه مجهز شده و قادر است تصاویری با کیفیت بالا را به ثبت برساند.جالب است بدانید این دوربین ابعادی شبیه به گوشی نکسوس ۶ داشته و ضخامتش هم تنها دو برابر نکسوس ۶ است !شرکت Light این دوربین را L16  نامگذاری کرده اند و خود این شرکت آن را “یک دوربین محاسباتی چند دیافراگمه” می خواند.خب دلیل این نامگذاری هم کاملا واضح است چرا که این دوربین به ۱۶ لنز منحصر بفرد مجهز شده است.

هنگامی که شما با استفاده از این دوربین عکس می گیرید، همه ی این ۱۶ لنز به طور همزمان و در فاصله ی کانونی مختلف به منظور “ضبط کردو و گرفتن دیتای بیشتر در هر عکس” عکس می گیرند. سپس تکنولوژی Light همه ی آنها را به یک تصویر واحد ۵۲ مگاپیکسلی ترکیب می کند. شما می توانید عمق فیلد، فوکوس و نوردهی عکس را بعد از گرفتن آن تنظیم کنید.

این ۱۶ لنز بر روی اندروید قابل اجرا هستند و دارای وای فای هم می باشند که به این صورت امکان ارسال تصاویر به صورت مستقیم از این دستگاه را برای شما فراهم می کند.

این دوربین با یک زوم اپتیکال ادغام شده ی ۳۵ میلی متری تا ۱۵۰ میلی متری و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی عرضه می شود.

شما می توانید این دوربین Light L16 را با ۱۲۹۹ دلار پیش خرید کنید و آن را تابستان سال آینده دریافت کنید. به منظور پیش خرید آن می توانید از امروز تا ۶ نوامبر از طریق سایت Light اقدام کنید. پس از این تاریخ قیمت این دوربین تا ۱۶۹۹ دلار هم بالا می رود.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*