باز هم Priv لو رفت : انتشار مشخصات و تصاویری جدید از اولین گوشی اندرویدی بلک بری

اولین گوشی اندرویدی کمپانی بلک بری یکی از پر حاشیه‌ترین دستگاه‌های ۳ ماه گذشته بوده که اخبار و گزارشات متعددی پیرامون آن منتشر شده و همه منتظر رونمایی از این محصول می باشند.این گوشی که بلک بری پریو ( BlackBerry Priv ) نام دارد قرار است نقش ناجی را برای شرکت بلک بری بازی کرده و ناکامی های چند ساله اخیر این کمپانی را جبران کند.تا کنون تصاویری متعدد و مشخصات فنی این گوشی فاش شده و دیدی نسبتا کاملی از آنچه قرار است بلک بری رونمایی کند به دست آورده ایم.امروز هم یک بار دیگر تصاویر جدید در کنار مشخصات این گوشی منتشر شده که البته تفاوت چندانی با آنچه از ویژگی های فنی این گوشی می دانستیم ندارد.

بر اساس این گزارش، گوشی Priv بلک‌بری از یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و غلظت تصویر ۵۴۴ پیکسل در هر اینچ برخوردار خواهد که بر همین اساس انتظار داریم این صفحه‌نمایش تصاویر را به‌صورت واضح، شارپ و با کنتراست بالا نمایش دهد. قلب تپنده این دستگاه را چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز به پردازنده ۶ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و ۳ گیگابایت حافظه رم، تشکیل می‌دهند.

حافظه داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت نیز توسط کارت حافظه میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا است.

این گوشی کانادایی تبار از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی Schneider-Kreuznach با سنسور ۱۸ مگاپیکسلی مجهز به سیستم تثبیت‌کننده تصویر نوری OIS به همراه فلاش ال‌ای‌دی دوگانه بهره می‌برد که بر همین اساس انتظار داریم تجربه عکاسی خوب و ایده‌آلی را برای کاربران خود رقم زده و تصاویر خوب و با کیفیتی را به ثبت برساند.

گوشی Priv بلک‌بری توانسته در AnTuTu امتیاز ۴۶۰۰۰ را کسب کرده که پایین‌تر از استاندارد گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی است. با این حال به‌خاطر داشته باشید، همان‌طور که عنوان کردیم این یک مدل پیش از تولید است و ممکن است قبل از رونمایی رسمی، بلک‌بری تغییراتی را در مشخصه‌های آن ایجاد کند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*