شیائومی دعوت نامه مراسم ۲۷ مهر ماه خود را ارسال کرد : منتظر Xiaomi Mi 5 باشید

به نظر می رسد که هنوز داستان رونمایی از محصولات جدید در سال ۲۰۱۵ به پایان نرسیده و میبایست منتظر معرفی گجت هایی جدید تا قبل از پایان سال میلادی جاری باشیم.بر همین اساس کمپانی چینی شیائومی که در حال حاضر پنجمین غول دنیای گوشی های هوشمند محسوب می شود قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) از پرچم دار جدید خود با نام شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) رسما رونمایی کند.

شیائومی امروز، دعوتنامه های خود را برای برگزاری کنفرانسی خبری در تاریخ ۲۷ مهر ماه برای اصحاب رسانه و میهمانان ویژه این رویداد ارسال کرده است.اگرچه نامی از پرچمدار جدید این شرکت یعنی Mi 5 در این دعوتنامه برده نشده است اما از آنجایی که نسخه قبلی این گوشی (Mi 4) در سال گذشته معرفی شد، احتمال رونمایی از Mi 5 بسیار زیاد است.

آنچه که شور و اشتیاق علاقه‌مندان را نسبت به معرفی این محصول دوچندان می کند، پردازنده ده هسته ای Helio X20 شرکت مدیاتک است که قرار است قلب این اسمارت فون را به تپش درآورد و اگر این اتفاق بیفتد، به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده ده هسته ای Helio X20 لقب خواهد گرفت.

اگرچه شایعه شده که مدل دیگری از این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود اما از آنجایی که گوشی های تحت این پردازنده تا سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه نخواهند شد، بدون شک اگر قرار باشد Mi 5 رونمایی شود، به چیپست Helio X20 مجهز خواهد بود.در خصوص ویژگی های این گوشی نیز شایعاتی در فضای رسانه ای منتشر شده است که استناد به آنها می توان انتظار داشت که Mi 5 با مشخصات زیر، پرچمداری این شرکت را در بازار بر عهده خواهد داشت.

  • صفحه نمایش ۵.۲ اینچی کوآد اچ‌دی
  • رم ۴ گیگابایتی
  • پردازنده ده هسته ای Helio X20
  • دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی
  • سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی
  • حسگر اثرانگشت ۳D Ultrasonic کوالکوم

همچنین در اخبار قبلی داشتیم که گوشی شیائومی می ۵ ( Xiaomi MI 5 ) ، به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی تشخیص هویت از طریق اثر انگشت Ultrasound شرکت کوالکوم روانه بازار خواهد شد. تکنولوژی پیشرفته ای که به صورت بومی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ پشتیبانی خواهد شد.این تکنولوژی جدید که ۳D Fingerprint نام دارد ، قادر است نقشه ای سه بعدی از انگشت کاربر که شامل خطوط ریز موجود در پوست دست می شود را هم تشخیص داده و از آن برای شناسایی و بازکردن قفل گوشی استفاده کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

محصول دیگری که گفته شده قرار است در رویداد ۲۷ مهر شیائومی از آن رونمایی گردد دستبند هوشمند Mi Band 2 این کمپانی است.به هر حال هنوز یک هفته تا برگزاری این مراسم باقی مانده و احتمالا طی روز های آینده جزئیات بیشتری از آنچه قرار است در این رویداد از آن رونمایی گردد ، منتشر خواهد شد.

دعوت نامه مراسم 27 مهر ماه شیائومی

دعوت نامه مراسم ۲۷ مهر ماه شیائومی

منبع : Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*