سرانجام iOS 9 جیلبریک شد

سر انجام اولین جیلبریک عمومی iOS 9 توسط Team Pangu ، یک گروه از هکرهای چینی که به خارج کردن گوشی‌های آیفون از کنترل اپل معروف هستند رونمایی شد. در حال حاضر تنها نسخه‌ای برای کاربران ویندوز در دسترس است و نرم‌افزار Pangu قابلیت جیلبریک آی‌اواس ۹، ۹٫۰٫۱ و ۹٫۰٫۲ را دارد.

جیلبریک Pangu ios 9 با توجه به گفته تیم Pangu دستگاه‌های زیر را پشتیبانی خواهد کرد:

  • iPod touch
  • iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 6, and iPhone 6s
  • iPad mini 2, iPad mini 3, iPad mini 4, iPad, iPad Air, and iPad Air 2

این جیلبرک به صورت پایدار  می‌باشد.

اگر قصد دارید گوشی خود را جیلبریک کنید، تمامی جوانب را در نظر گرفته و کار را با احتیاط پیش ببرید. حتما از گوشی خود روی فضای ابری اپل بک آپ بگیرید. علاوه بر این استفاده از جیلبریک موجب منقضی شدن گارانتی تعویض گوشی شما خواهد شد.

تیم Pangu به کاربران توصیه کرده است تا به منظور به حداکثر رساندن فرآیند جیلبریک کردن، اپلیکیشن‌های Find My iPhone و Passcode یا تاچ آیدی گوشی خود را غیرفعال کرده و حالت هوایپما را فعال کنند. اگر فرآیند جیلبریک گوشی پس از چند بار امتحان، نتیجه موفقیت آمیزی نداشت، بهتر است قبل از امتحان مجدد، به آیتونز مراجعه کرده و فرم‌ویر گوشی خود را به صورت کامل بازیابی کنید. کاربران سپس باید گوشی خود را با استفاده از کابل USB به کامیپوتر متصل کنند.

با توجه به  اینکه شرکت اپل به تدریج کلیدی‌ترین اپلیکیشن‌های جیلبریک، به خصوص ویجت‌های نوتیفیکیشن سنتر را در سیستم عامل خود بکار برده است، اهمیت جیلبریک دستگاه‌های iOS کمتر شده است. با این حال دسترسی بدون نظارت به اپ استور هم چنان برای بسیاری از کاربران از مزایای خاصی برخوردار است.

منبع : ۹to5mac

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*