اولین ساعت هوشمند ماژولار جهان در راه است

با اینکه هنوز پروژه گوشی ماژولار پروژه آرا گوگل به جایی نرسیده و در مراحل تحقیق و توسعه خود به سر می برد ، حالا خبر اولین ساعت هوشمند ماژولار جهان منتشر شده که قرار است توسط استارتاپ انگلیسی Blocks Wearables به تولید برسد.این استارتاپ که کار جذب سرمایه محصول جدید خود را در کمپین کیک استارتر آغاز نموده است در فاز اول موفق شده تا اعتبار مالی لازم برای تولید ساعت هوشمند BLOCKS را به دست آورد.

این استارتاپ تنها ظرف مدت چند ساعت توانست از مبلغ مورد نظر که ۲۵۰ هزار دلار در نظر گرفته شده بود عبور کرده و در حالی که ۳۷ روز تا پایان کمپین جذب سرمایه زمان باقی مانده است، در حدود ۳۰۰ هزار دلار به دست آورد و از این بابت یک شروع موفق داشته است؛ البته نباید فراموش کرد که فعالیت بلاکس در نوع خود منحصر به فرد بوده و این شرکت قصد دارد تا برای اولین بار در جهان یک ساعت ماژولار یا قطعه قطعه را به تولید انبوه برساند.

این ماژول‌ها علاوه بر کارایی منحصر به فرد خود، قطعه‌ای از بند ساعت را نیز تشکیل می‌دهند و کاربران قادرند تا به انتخاب خود و بر اساس نیازهایشان، ماژول مورد نیاز خود را تهیه کرده و آن را به هسته‌ی اصلی ساعت خود اضافه نمایند. بنیانگذاران این استارتاپ نیز تضمین داده‌اند که به طور پیوسته ماژول‌های جدیدی را با قابلیت‌های متنوع و مختلف برای این ساعت دوست‌داشتنی طراحی و تولید نمایند.

Modular-Smartwatch

بدین ترتیب چنانچه سخت‌افزار جدیدی در آینده معرفی گردد، کاربران می‌توانند صرفاً ماژول مورد نیاز را تعویض کرده و دیگر لازم نیست تا هر سال یک ساعت نو تهیه کنند. شما نیز در صورتی که مایل به داشتن ساعت ماژولار مورد بحث هستید، می‌توانید با پرداخت ۱۹۵ دلار در وبسایت کیک‌استارتر در کمپین جذب سرمایه شرکت کنید و در ازای آن یک دستگاه از ساعت هوشمند را به همراه یک بند معمولی تحویل گرفته و در آینده ماژول‌ها را بنا به نیاز خود اضافه نمایید؛ همچنین با پرداخت ۲۷۵ دلار می‌توانید علاوه بر ساعت، چهار ماژول نیز به دلخواه خود دریافت نمایید.

فراموش نکنید که ارسال این ساعت ماژولار از ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت ۹۵) آغاز خواهد شد و هنوز تا نهایی شدن این پروژه مدت زمان زیادی باقی مانده است.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*