MSI و رونمایی از کامپیوترهای گیمینگ Nightblade X2 و Nightblade MI2 برای عاشقان بازی

شرکت ام اس آی در کنار معرفی لپ تاپ گیمینگ MSI GS40 6QE Phantom Pro که در مطلب قبلی با آن آشنا شدیم ، از دو کامپیوتر گیمینگ جدبد خود با نام های Nightblade X2 و Nightblade MI2 هم رونمایی کرد.این محصولات که مخصوص عاشقان بازی طراحی شده اند با اینکه حجم بسیار کمی دارند اما کارت گرافیک‌های بزرگ مثل GTX 970 و GTX 980 Ti در آنها نصب می‌شود.نورپردازی زیبا و امکانات اورکلاک و گیمینگ از ویژگی‌های جالب این کامپیوترهاست که در ادامه به آن می‌پردازم.

نایت‌بلِید ایکس۲ مدل بزرگ‌تر MSI است که ۱۶ لیتر فضا اشغال می‌کند و می‌توان در آن کارت گرافیک قدرتمند و بزرگی مثل GTX 980 Ti را هم نصب کرد! در مدل کوچک‌تر یعنی Nightblade MI2 بهترین کارت گرافیکی که می‌توان نصب و استفاده کرد، GTX 970 انویدیا با ۴ گیگابایت بافر ویدیویی است. پاور این سیستم ۳۵۰ واتی است در حالیکه در مدل بزرگ‌تر از پاور ۶۰۰ واتی استفاده شده است.

msi-2

در مدل بزرگ‌تر از مادربوردی با چیپ‌ست Z170 اینتل استفاده شده و در مدل کوچک‌تر از B150 استفاده شده است. در هر دو سیستم می‌توان حداکثر ۱۶ گیگابایت رم نصب کرد چرا که فقط دو اسلات DRAM وجود دارد و پردازنده هم از خانواده‌ی Core i7 یا Core i5 انتخاب می‌شود. سیستم عامل هر دو سیستم ویندوز ۱۰ نگارش Home است و در هر دو سیستم امکانات گیمینگ فراوان و مفیدی به کار رفته است.

۵ درایو به عنوان حافظه‌ی ذخیره‌سازی :

حافظه‌ی ذخیره‌سازی کیس Nightblade X2 شامل ۱ هارددیسک ۳.۵ اینچی، ۲ درایو ۲.۵ اینچی هارددیسک یا SSD و ۲ کارت M.2 است. تکنولوژی Super RAID ام‌اس‌آی هم به افزایش عملکرد پیکربندی RAID کمک می‌کند. در مدل کوچک‌تر که مبتنی بر چیپ‌ست B150 اینتل است، یکی از M.2ها حذف شده و یک درایو ۳.۵ اینچی اضافه می‌شود.تکنولوژی صوتی Nahimic Sound که در حقیقت نرم‌افزاری برای ایجاد صدای محیطی با تنظیمات بسیار است هم مثل برخی محصولات MSI در این کیس‌ها استفاده می‌شود.

مشخصات کامپیوترهای گیمینگ Nightblade X2 و Nightblade MI2 کمپانی MSI

مشخصات کامپیوترهای گیمینگ Nightblade X2 و Nightblade MI2 کمپانی MSI

همان‌طور که می‌بینید پورت یو‌اس‌بی نوع C در هر دو محصول به کار رفته ولیکن کنترلر به کار رفته از USB 3.1 Gen 1 که از نظر سرعت معادل USB 3.0 است، پشتیبانی می‌کند.

اما بهتر است به قابلیت‌ها و جاذبه‌های دیگر این دو کیس بپردازیم که آن را از کیس‌های معمولی متمایز می‌کند.

قابلیت‌های مفید نایت‌بلیدهای جدید MSI :

MSI برای خنک‌کاری سیستم هوشمندی طراحی کرده که به خوبی پردازنده و کارت گرافیک را خنک می‌کند. برای اورکلاک کردن نیازی به باز کردن کیس و حتی مراجعه‌ی مکرر به بایوس یا نرم‌افزار تحت ویندوز نیست، کافی است کلید OC Genie در سمت جلوی کیس را فشار دهیم تا سیستم اورکلاک شود.

ترکیب Killer E2400 و وای-فای ۸۰۲.۱۱ac برای بخش شبکه :

ویژگی مفید دیگر Killer DoubleShot Pro است که ترکیبی از اترنت و وای-فای ۸۰۲.۱۱ac را برای دستیابی به بهترین عملکرد شبکه و کمترین مشکلات ترافیک به کار می‌گیرد. در حقیقت ترافیک مربوط به بازی‌ها در اولویت است و اجرای بازی با لگ و تأخیر کمتری روبرو می‌شود که در بازی‌های آنلاین بسیار مهم است. دقت کنید که کنترلر اترنت و وای-فای به ترتیب Killer E2400 و Killer Wireless-AC 1535 است که سرعت و تأخیر بسیار خوبی دارد.نورپردازی کیس به کمک Mystic Light ام‌اس‌آی تنظیم می‌شود. می‌توان رنگ آتشین یا رنگ آبی مایل به سفید را به نشانه‌ی یخبندان انتخاب کرد، انتخاب گردینت رنگ‌ها و حتی پالس ملایم (روشن و خاموش شدن) هم امکان‌پذیر است.

منبع : techpowerup

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*