گلکسی اس۷ به درگاه یو‌اس‌بی Type-C مجهز خواهد شد

براساس اطلاعات جدیدی که توسط برخی منابع معتبر منتشر شده است ، سامسونگ پرچم دار بعدی خود یعنی گوشی کلکسی اس ۷ را به درگاه یو‌اس‌بی Type-C مجهز خواهد کرد . باتوجه به اینکه گوشی‌های هوشمند امروزی با سرعت بالایی درحال به‌کار‌گیری این درگاه هستند ، قرار گرفتن درگاه یو‌اس‌بی Type-C در پرچمدار آینده‌ی سامسونگ نباید باعث تعجب ما شود.

همان‌طور که می‌دانید درگاه یو‌اس‌بی Type-C از مزیت‌های فراوانی برخوردار است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به سریع‌تر شارژ شدن گوشی و انتقال فایل‌ها در صورت استفاده از یو‌اس‌بی ۳.۰ (بر خلاف وان پلاس ۲) اشاره کرد.

از شایعات گذشته مربوط به این گوشی‌ می‌توان به خبرهای مربوط به چیپست گلکسی اس۷ اشاره کرد که هنوز مشخص نیست سامسونگ از چه نوع چیپستی در گلکسی اس۷ استفاده کند. احتمال اینکه سامسونگ از اسنپدراگون ۸۲۰ یا چیپست اختصاصی اکزینوس در این گوشی استفاده کند بسیار بالا بوده و ممکن است همانند نسخه‌های قبلی هر دو نوع چیپست را بسته به مناطق مختلف جغرافیایی عرضه کند.

در خبر دیگری به استفاده از فناوری تاچ سه‌بعدی در گلکسی اس۷ برای رقابت با آیفون ۶اس اپل اشاره شده است. همچنین گفته می‌شود سامسونگ از آلیاژ نقره در گلکسی اس۷ استفاده می‌کند تا شاهد اولین گوشی تمام فلزی از این شرکت کره‌ای باشیم. باید دید کدام یک از شایعات منتشر شده در دنیای مجازی به واقعیت می‌پیوندند هر چند هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*