تماشا کنید : اولین ویدیوی رسمی گوشی اندرویدی بلک بری Priv

کمپانی بلک بری امروز رسما اولین ویدیوی رسمی گوشی اندرویدی بلک بری پریو ( Priv )را منتشر کرد و به نظر می رسد که دیگر چیزی به زمان رونمایی از این محصول نمانده است.Priv آخرین تلاش بلک بری برای خروج از بحران می باشد و این شرکت امیدوار است تا با بهره گیری از سیستم عامل اندروید و خصوصی سازی های اختصاصی خود بر روی این گوشی ، یکبار دیگر جایگاه خود را در بازار تلفن های هوشمند به دست آورد.

بر اساس اطلاعات فاش شده در خرده فروشی بریتانیایی Carphone Warehouse ، بلک بری Priv به یک نمایشگر ۵.۴ اینچی با دقت QHD مجهز بوده و البته این صفحه نمایش همانند آنچه در گوشی‌های سری اج سامسونگ دیده می‌شود، در دو طرف خود خمیده است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ شرکت کوآلکام که شامل دو هسته کورتکس A57 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز به همراه چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس کاری ۱.۴۴ گیگاهرتز (در بخش CPU) و واحد گرافیکی آدرنو ۴۱۸ می‌شود، استفاده می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی دارای دقت ۱۸ مگاپیکسل بوده و از حسگر MX230-S سونی استفاده می‌کند. علاوه بر آن این گوشی در این بخش دارای دو عدد فلاش LED بوده و قابلیت ضبط فیلم با دقت ۴K را نیز به همراه دارد. این حسگر دقیقا همان سنسوری است که اخیرا در گوشی‌های سری موتو ایکس موتورولا، اکسپریا M5 سونی و آنر ۷ هواوی شاهد حضور آن بودیم. علاوه بر آن بلک‌بری در بخش عدسی‌های این دوربین از تولیدات شرکت Schneider-Kreuznach استفاده کرده است.

گوشی Priv از نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ به طور پیش‌فرض  استفاده می‌کند. در کنار آن می‌توانید از برنامه‌ها و سرویس‌های گوناگون شرکت بلک‌بری نیز استفاده کنید. در این میان، برنامه‌هایی به منظور انتقال محتوا حتی برای گوشی‌های قبلی این شرکت با سیستم عامل متفاوت نیز وجود خواهد داشت.

هنوز در مورد قیمت نسخه آنلاک این گوشی خبری در دسترس نیست اما در فروشگاه ذکر شده، این گوشی تحت قرارداد دو ساله با اقساط ماهانه ۴۹ پوند به فروش خواهد رسید.

منابع : phonearena & gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*