شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵

نمایشگاه جیتکس ( Gitex ) امسال نیز از دیروز کار خود را در شهر دبی امارات متحده عربی آغاز کرد و تا ۳۰ مهر پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.با توجه به اینکه این نمایشگاه بزرگترین همایش تکنولوژی در منطقه خاور میانه می باشد ، همه ساله شرکت های ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.در این مطلب به ۱۵ شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه و زمینه فعالیشان پرداخته ایم ، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ADOC Communication Network (شبکه ارتباطاتی ادوک)

این شرکت از سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است و در بخش سیستم های یکپارچه سازی شده فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) و همچنین اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد.

Amnafzar Gostar Sharif (شرکت امن افزار گستر شریف)

شرکت امن ‌افزار گستر شریف در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردیده و هدف آن تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICT به منظور صیانت از سرمایه ‌های اطلاعاتی کشور ایران می باشد. افزایش بهره‌وری و توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات و محصولات، رویکرد اصلی این شرکت است.

CASPIAN SECURE PROCESS (با نام فارسی انتخابی آی ویوید)

آی ویوید در واقع یک شرکت ایرانی که پایگاه آن در سوئد می باشد، شرکتی که نوآور در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در شهر استکهلم سوئد است. آی ویوید به طور مداوم به دنبال راهکار های خلاقانه برای ارائه سیستم های توزیع محتوا و خدمات آنلاین با توجه ویژه به بازارهای در حال توسعه مانند ایران می باشد. راهکار‌های این کمپانی، سطح گسترده ای از نیاز‌های کسب و کار‌های کوچک تا نیاز های شرکت های بزرگ تجاری را پوشش میدهد.

Consulting & Engineering Knowledge Technology Era (با نام فارسی انتخابی فرابر)

فرابر، مجموعه ای از نرم افزارها و خدمات یکپارچه در حوزه هوشمندی کسب و کار (BI) است که راهکار های هوشمند را در اختیار مدیران و کارشناسان قرار می دهد.  تجربه یک دهه تیم اجرایی فرابر در بیش از سیصد و یازده سازمانهای دولتی و خصوصی، تیم اجرایی فرابر را قادر ساخته است تا با استفاده از کادر تخصصی خود با ورود به هر سازمان جدید و شناسایی نیازهای تحلیلی آن سازمان، هوشمندی کسب و کار را با کیفیت و سرعت مناسب پیاده سازی نماید.

FarPAM (شرکت فرپام)

شرکت فراز پنداران آریا موج در ابتدای سال ۱۳۸۸ تأسیس شد. مؤسسین شرکت دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در تأمین و تجهیز و راه اندازی شبکه های داده و مخابراتی بوده، سابقه درخشانی در زمینه های مطالعات امکان سنجی، مهندسی پایه، مدیریت پروژه های EPCM، شامل مهندسی، خرید، نصب و اجرا، راه اندازی سیستم و مشاوره و مدیریت پروژه ها در حوزه های شبکه های مخابراتی شامل شبکه های زیرساخت و شبکه های ارتباطی سیستم های قدرت و تامین انرژی می باشند.

شرکت فرپام (فراز پنداران آریا موج) از بدو تاسیس باب جدیدی را در تامین تجهیزات حوزه ICT باز نموده است و با اخذ نمایندگی رسمی از شرکتهای معتبر خارجی در زمینه شبکه های ارتباطی (تجهیزات رادیو، سرور و سوئیچ، تجهیزات ذخیره سازی، راهکارهای مبتنی بر کارت های هوشمند و نیز تجهیزات برادکست، محصولات این شرکتها را که از نظر تولیدات دارای بالاترین رده های کیفیت جهانی هستند، با قیمتی کاملاً رقابتی و حتی پایین تر از توزیع کنندگان موجود در بازار به مشتریان خود ارائه می نماید.

Iran Rayaneh (شرکت ایران رایانه)

شرکت ایران رایانه در سال ۱۳۶۴ با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و ایفای نقش موثر در توسعه خدمات انفورماتیک کشور، فعالیت خود را ‎آغاز کرد. استراتژی های این شرکت شامل مشتری مداری، گسترش و بهبود مستمر کیفیت محصول و خدمات، حاصل بیش از ۲۸ سال تجربه علمی و عملی و حضور در بازارهای داخلی و خارجی می ‌باشد. در حال حاضر شرکت ایران رایانه به عنوان یکی از پیشگامان صنعت نرم‌ افزار در کشور بوده و خدمات خود را به بیش از هزار سازمان و موسسه دولتی و خصوصی ارائه می کند.

Keshavarz Hi-Tech Solutions (شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورزی)

گسترش فناوری ‌های نوین کشاورز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با تمرکز بر طیفی از اقدامات مبتنی بر بستر داده ها و ارتباطات در خدمت نظام بانکی آغاز کرد. این شرکت به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌ فناوری اطلاعات در سازمان‌ ها و مؤسسات خصوصی و دولتی با تمرکز به راه حل ‌های بانکی، می‌کوشد کسب‌وکار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

Navaak (شرکت نواک)

شرکت نواک بسیار نوپاست اما خیلی خوش درخشیده است. این کمپانی در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و در واقع ارائه دهنده یک سرویس پخش موزیک آنلاین می باشد. نواک محصولی در قالب اپلیکیشن هایی برای موبایل و وب است که به کاربران اجازه می دهد با عضویت در سرویس از بین آثار موسیقی ثبت شده، موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنند و در داخل اپلیکیشن به طور کامل و با کیفیت بالا به آن گوش دهند. کاربران با استفاه از این سرویس چه زمانی که در حال استفاده از رایانه شخصی هستند و چه زمانی که فقط دسترسی به تلفن همراه خود دارند می توانند، بدون نیاز به انتقال فایل های موسیقی بین دستگاه های مختلف، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. هدف این شرکت تعالی فرهنگی علاقه مندان به حوزه موسیقی، ترویج فرهنگ رعایت حقوق مادی و معنوی آثار هنری، کاهش سهم رسانه‌های غربی در حوزه‌های فرهنگی، معرفی آثار موسیقی ایرانی متناسب با علایق و عادات شنوندگان، معرفی پویا و نمایش اطلاعات قطعات موسیقی، آلبوم‌ها، هنرمندان و … می باشد. حوزه فعالیت این شرکت را می توان در آی تی و نرم افزار، فضای مجازی و رسانه های اجتماعی، خدمات اینترنتی و موبایل و وسایل همراه گنجانید.

Parseh Negar (شرکت پارسه نگر)

شرکت ارتباط پارسه نگر یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT)، توانسته است فعالیتهای قابل توجهی در راستای پیشبرد این صنعت ارائه نماید و سهم مهمی از نیازهای دستگاه های دولتی و خصوصی را برآورده سازد. این شرکت با تکیه بر سوابق اجرایی و تخصصی خود و با رعایت اصول علمی مدیریت خدمات خود را در موارد مشاوره، طراحی، اجرا، تامین تجهیزات و مهندسی پشتیبانی ارائه می نماید. این شرکت دارای نماینده انحصاری KENBOTONG  و Fanvil  ونماینده رسمی Mikrotik می باشد.

– دارای رتبه شورای عالی انفورماتیک

– دارای مجوز فعالیت نظام صنفی رایانه ای کشور

Payasystem (شرکت پایاسیستم)

این شرکت ارائه دهنده رک ها در دو نوع دیواری و ایستاده (آلفا، بتا، تتا، گاما) می باشد.

Pionaria (شرکت پایون آریا)

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد در زمینه ارائه تجهیزات وایرلس کار می کند. پایون آریا در سه بخش تولید، بازرگانی و ارائه مشاوره و راهکارهای وایرلس تقسیم بندی می شود.

Rayan Roshd Afzar (شرکت رایان رشدافزار)

این شرکت زیر مجموعه هایی هم دارد که در سه بخش:

الف) فناوری خدمات مشاوره و توسعه

– توسعه و تحقیق در سیستم های پردازشی و الکترونیکی

– خدمات مشاوره و مهندسی سیستم

ب) محصولات

– محصولات الکترونیک برای اتوماسیون اداری و خانگی

– سیستم های ارتباطاتی

– سیستم های الکترو آپتیکال

– دی اس پی و سیستم های پردازشی

و

ج) تجارت بین المللی محصولات فناوری رده بالا، فعالیت می کند.

Shahr Pardaz (شرکت شهر پرداز)

شرکت شهرپرداز در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است و در زمینه سیستم های فروشگاهی، کیوسک های اطلاع رسانی هوشمند، نرم افزارهای اتوماسیون اداری فعالیت می کند. این شرکت با حضورش در نمایشگاه های بین المللی نظیر CeBIT آلمان، Gitex دبی، CeBIT ترکیه و الکامپ ایران، جایگاه درخور توجه و شایسته ای در بین شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیدا کرده است.

Smart Machine Third Millennium (شرکت ماشین های هوشمند هزاره سوم)

گروه تحقیقاتی شرکت ماشین های هوشمند هزاره سوم (چاپگرهای سه بعدی) از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه مدل سازی سه بعدی آغاز کرد و با اتکاء به پژوهشگران ایرانی تحقیقات گسترده ای در رابطه با روش های نوین مدل سازی سریع، چاپ سه بعدی و یا پرینت سه بعدی انجام گرفت.سرانجام نتیجه این تحقیقات در قالب طرح اولین چاپگر یا پرینتر سه بعدی ایران در سال ۱۳۹۱ در بیست و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد. پرینتر سه بعدی “پدیدا” به عنوان نماینده ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی جیتکس توسط این شرکت به نمایش گذاشته خواهد شد.

Tech-Export Services Corridor (شرکت کریدور خدمات صادرات محصولات دانش ‌بنیان)

کریدور خدمات صادرات محصولات دانش ‌بنیان با هدف توسعه بازار صادراتی محصولات شرکت ‌های دانش ‌بنیان در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی و مورد بهره ‌برداری قرار گرفت. خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت ‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌ بنیان است. در این مجموعه سعی بر آن است تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ ها ارائه گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*