احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی اس ۷ سامسونگ

همانطور که می دانید ، سامسونگ پرچم داران جدید خود یعنی دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را امسال در روز اول ماه مارس (دهم اسفند ۹۳) معرفی کرد.ام بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده است به نظر می رسد که این کمپانی پرچم دار آینده خود یا همان گوشی گلکسی اس ۷ را دو ماه زودتر از سال قبل و احتمالا در دی ماه معرفی خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش از اتمام طراحی گلکسی اس ۷ در ماه سپتامبر (شهریور) و همچنین امکان وجود دو نسخه‌ی متفاوت بالارده و میان‌رده به نام‌های Premium و Sub-Premium خبر می‌دهند و ظاهراً مدل Premium مجهز به چیپ‌ست اکسینوسی است که پردازنده و مودم آن به صورت یکجا بر روی تراشه قرار دارند اما در مدل Sub-premium این گونه نیست.

بد نیست بدانید تراشه‌ی پرمیوم بنا به گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌های پیشین به احتمال زیاد همان اکسینوس M1 خواهد بود که پیش از این نتایج بنچمارک آن نیز منتشر شده است اما نباید فراموش کنیم با توجه با تاریخ معرفی این چیپ‌ست در نیمه‌ی دوم سال میلادی آینده، چندان نمی‌توان به اطلاعات فوق اتکا کرد؛ شایان ذکر است اخبار غیررسمی احتمال استفاده‌ از ۳ چیپ‌ست متفاوت را نیز مطرح کرده بودند.

جهت اطلاع شما دوستان از دیگر مشخصه‌های پرچمدار آینده‌ی سامسونگ می‌توانیم به فناوری لمس سه بعدی و پشتیبانی از پورت USB Type-C اشاره کنیم.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*