اینتل از مینی پی سی جدید خود با نام NUC5PGYH پرده برداشت

کمپانی اینتل روز گذشته از مینی پی سی جدید خود با نام NUC5PGYH پرده برداشت.این کامپیوتر کوچک به پردازنده اینتل پنتیوم N3700 مجهز شده و با قیمت ۲۵۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اینتل در NUC5PGYH از پردازنده‌ی برسولی N3700 استفاده کرده است و علاوه بر این حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و درایو ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته است. کامپیوتر کوچک اینتل ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند. دقت کنید که حافظه‌ی داخلی اصلی از نوع eMMC است و نه SSD و دیگر حافظه‌های سریع.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به وای-فای ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث ۴.۰ و پشتیبانی از هارددیسک و SSD اشاره کرد. در تصویر زیر نمایی از پورت‌های موجود را مشاهده می‌کنید:

intel-NUC5PGYH-1

اسلات کارت حافظه، دو پورت USB 3.0 که یک مورد آن برای شارژ کردن کاربرد دارد، جک هدفون، پورت HDMI 1.4b با پشتیبانی از صدای ۷.۱ کاناله، دو پورت USB 3.0 دیگر در سمت پشت مینی-پی‌سی، پورت VGA برای نمایشگرهای قدیمی یا رزولوشن پایین و پورت SATA 3 برای اتصال هارددیسک یا SSD از جمله پورت‌های کامل این کامپیوتر کوچک است.

رم ۲ گیگابایت است ولیکن می‌توان تا ۸ گیگابایت رم DDR3L با سرعت حداکثر ۱۶۰۰ مگاهرتز را در تنها اسلات SO-DIMM آن قرار داد.

منبع : pcmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه