توشیبا نسل جدید هاردهای مکانیکی خود را معرفی کرد

کمپانی توشیبا روزگذشته از نسل جدید هاردهای مکانیکی خود با سرعت خواندن ۱۰,۵۰۰ دور در دقیقه (RPM) و سرعت انتقال اطلاعات تا ۱۲Gbps از طریق رابط SAS رونمایی کرد.هاردهای مکانیکی و جدید سری AL14SE که می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های برای شرکت‌های تجاری و دیتاسنترها محسوب شوند، با طراحی جدید پلاتر، با افزایش ظرفیت ۳۳ درصدی نسبت به هاردهای نسل قبلی AL13SE همراه بوده اند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این هاردها با داشتن ظرفیت بافر ۱۲۸MB، عملکرد بسیار بهتری را نسبت به گذشته خواهند داشت و با اتصال از طریق رابط SAS، می‌توانند اطلاعات را حداکثر با سرعت ۱۲Gbps (به جای ۶Gbps برای رابط SATA III) انتفال داده و قرار است در ظرفیت‌های ۳۰۰، ۴۵۰، ۶۰۰، ۹۰۰ و ۱۲۰۰ گیگابایتی وارد بازار شوند.

توشیبا سعی کرده تا محصول خود را به گونه‌ای تولید کند که سایر شرکت‌هایی که قصد مونتاژ کردن و یا عرضه‌ی نسخه‌ای اختصاصی از این هاردها را دارند، دستشان برای تغییر دادن روش کدگذاری فایل‌ها و یا ویژگی‌های مختلف برای حالت Raid، باز باشد.

ویژگی‌های بسیار خوبی که هاردهای سری AL14SE در اختیار کاربران قرار می‌دهند (همچون استفاده از استاندارد SAS، حجم بافر بالاتر، استفاده از سکتورهای ۵۱۲n در ساختار هارد و …)، کاملا مناسب دیتاسنترها می‌باشد چرا که توازن بسیار خوبی میان ظرفیت و عملکرد این هاردها وجود دارد. به هر حال توشیبا همکاری تنگاتنگی با شرکای تجاری خود داشته و قصد دارد محیط‌هایی همچون vSphere را به محصولاتش اضافه نماید.

هم‌اکنون برخی از نمونه‌های هاردهای Toshiba AL14SE 512n sector در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: Guru3d

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*