تکنولوژی های جدید ال جی و سامسونگ برای بهبود عمر باتری گجت های پوشیدنی

روز گذشته دو غول کره ای یعنی ال جی و سامسونگ ، از جدیدترین تکنولوژی های خود برای بهبود عمر باتری گجت های پوشیدنی رونمایی کردند. باتری‌های انعطاف پذیر ساخته شده توسط این دو شرکت شاید بتوانند باعث پیشروی آن‌ها در این صنعت شده و مهم‌ترین مشکل ابزارهای پوشیدنی را که دوام ضعیف باتری است برطرف کنند.

سامسونگ در این رویداد از دو باتری جدید رونمایی کرد. باتری نواری سامسونگ تنها ۰.۳ میلی‌متر قطر دارد و می‌تواند برای استفاده در محصولات مورد نظر پوشیدنی، انطعاف پذیر نیز باشد و به شکل دلخواه خم شود. دیگر باتری معرفی شده توسط سامسونگ به شکل یک بند بوده و این امکان را دارد تا ۵۰میلی آمپر به ظرفیت‌های کنونی استفاده شده در ساعت‌های هوشمند اضافه کند. همچنین این باتری می‌تواند تا ۵۰هزار بار نیز بدون هیچ گونه مشکلی خم شود.

battery-1

ال‌جی نیز بار دیگر از باتری سیمی خود رونمایی کرد. این باتری که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ دیده شد می‌تواند به‌طوری خم شود که حجم آن نصف شود. همچنین ال‌جی از باتری شش ضلعی خود نیز که در گذشته آن را دیده بودیم رونمایی کرد. این باتری که مخصوص ساعت‌های هوشمند ساخته شده می‌تواند ظرفیت باتری این ساعت‌ها را تا دو برابر بیشتر کند.

سامسونگ و ال‌جی سخت در تلاشند تا بتوانند از صنعت ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی بیشترین استفاده ممکن را ببرند. براساس پیش‌بینی‌ها تا اوایل سال ۲۰۲۰، حدود ۱۰۰ میلیون ابزار پوشیدنی هوشمند به فروش خواهد رسید. براساس آمار منتشر شده ابزارهای پوشیدنی نظیر دستبند سلامتی بسیار محبوب‌تر از ساعت‌های گران قیمت هوشمند بوده و ۴۰ درصد از فروش ابزارهای پوشیدنی در سال ۲۰۱۶ متعلق به این دستبند‌ها خواهد بود. به‌هرحال باید دید با روی کار آمدن شرکت‌های بزرگ‌تر به ساعت‌های هوشمند و معرفی تکنولوژی‌های جدیدتر، شاهد چه تغییراتی در این عرصه خواهیم بود.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*