برترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند : سامسونگ همچنان در مقام اول

امروز گزارشی از سوی مرکز DRAMeXchange منتشر شده است که در آن برترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند در سه ماهه سوم منتهی به ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی فهرست شده است.

بر این اساس، شرکت کره ای سامسونگ در صدر این رده بندی جای دارد و توانسته است در این بازه زمانی، ۲۴.۶ درصد از بازار این محصول هوشمند را به خود اختصاص دهد که این میزان در برابر با رقم ۲۴.۷ درصدی سه ماهه گذشته، بیانگر افت فروش یک دهم درصدی اسمارت فون های این شرکت است.

کمپانی اپل نیز توانست پس از سامسونگ، جایگاه دوم این رده بندی را با کسب ۱۳.۷ در صد از سهم بازار این محصول هوشمند به خود اختصاص دهد. این در حالیست که اهالی کوپرتینو در سه ماهه گذشته توانستند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند و ۱۵.۴ درصد از این بازار را به نام خود ثبت کنند.

رده سوم این فهرست نیز به کمپانی چینی هوآوی رسید که برخلاف دو شرکت اپل و سامسونگ، توانست میزان فروش محصولات خود را با افزایشی ۹ دهم درصدی، از ۷.۵ درصد در سه ماهه دوم به ۸.۴ درصد در سه ماهه سوم برساند.

آمارهای منتشر شده در طی ماه های اخیر، از کاهش فروش محصولات سامسونگ و درآمدهای این شرکت در سال ۲۰۱۵ حکایت دارند که در این بین، برخی تحلیلگران ورود اسمارت فون های گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس را برای این کمپانی خوش یمن می دانستند که با توجه به گزارش منتشر شده، این دو گوشی هم نتوانستند آن چنان که باید و شاید، کره‌ایها را از این سیر نزولی فروش گوشی های هوشمند نجات دهند.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*