سونی شایعات را رد کرد : قرار نیست بخش موبایل خود را تعطیل کنیم

به دنبال نتایج مالی ضعیف سونی موبایل و مشکلات اخیر در این بخش از کمپانی بزرگ سونی ، از اوایل سال جاری میلادی شایعاتی مبنی بر احتمال کناره گیری کمپانی سونی از صنعت موبایل به گوش می رسید.حتی کار به جایی رسید که مدیر اجرایی کمپانی سونی نیز ضرب‌الاجل یک‌ساله ای برای بخش موبایل این شرکت تعیین کرد که اگر در سال ۲۰۱۶ به سودهی باز نگردد ، این بخش را تعطیل خواهد کرد.اما سونی اخیراً ساخت و عرضه اسمارت فون هایی را در خط اکسپریا Z5 آغاز کرده که گوشی هایی با نمایشگر های بزرگ – از ۴.۷ تا ۵.۵ اینچ – را شامل می شود که به هیچوجه به مفهوم عقب نشینی نیست! و حالا مدیر کل بخش موبایل سونی صراحتاً تمامی شایعات را رد کرده است.

جاناتان لی به نقل از مدیر عامل بخش موبایل شرکت سونی ، هیروکی توتوکی ، اظهار داشته که نه تنها قصد ترک بازار موبایل را ندارند بلکه سونی در آینده تلاش و انرژی بیشتری را معطوف به تولید اسمارت فون های خود خواهد کرد.
لین در کنفرانس مطبوعاتی رونمایی Xperia Z5 Premium در تایوان اعلام کرد: “بر خلاف شایعات، بخش موبایل سونی در آینده گوشی هایی را معرفی خواهد کرد که دارای نمایشگرهای بهتر و دوربین های پیشرفته تر هستند که می توانند تجربه کاربری متفاوتی را به کاربران ارایه دهند.”
باید امیدوار بود که سونی با کسب سود بیشتر در سال آینده ، فعالیت خود را در عرصه تولید گوشی های هوشمند ادامه دهد و وعده های این شرکت در مورد تولید گوشی های پیشرفته تر تحقق یابد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید خانم، احتمالا شما گوشی رو هر بار از پرتگاه میندازین که میشکنه, اگر به این دلیل میخوایید دیگه سونی نگیرید این دلیل مناسبی نیست چون همه میدونن که سونی محکمترین گوشیها رو داره,بنده خودم زد وان دارم که بارها از دستم افتاده ولی مشکلی براش پیش نیومده،هر برند دیگه ای بگیرید بی شک از لحاظ بدنه ضعیف تر از سونی هستش.
    موفق باشید

  2. منم z3 باور کنید گوشی فوق العاده است.من تا حالا چندین بار زیر اب گرفتم طوریش نشده.فقط سونی

  3. سلام من سونی زد وان دارم با هر ضربه ای تاچ و ال سی دیش میشکنه یک ساله که دارم پنج باره که تاچ ال سی دیشو عوض کردم. انتخابم اشتباه بود دیگه سونی نمیگیرم به همه هم میگم نگیرن