فروش ناموفق گوشی ال جی V10 در کره جنوبی

پرچمدار جدید ال جی با نام V10 که فروش آن از ۸ اکتبر در کره جنوبی آغاز شده، تا به امروز فروش موفقی نداشته است. طی هفته اول فروش، این گوشی موفق به ورود به لیست ۱۰ گوشی پر فروش در کره جنوبی نشد. در این لیست، گلکسی نوت ۵ سامسونگ صدر نشین است، این در حالی است که V10 ال جی جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. این فبلت سامسونگ، از ۸ هفته پیش که فروش آن شروع شده تا به امروز، همچنان در صدر این لیست قرار دارد.

اگر پیگیر اخبار فناوری باشید حتما اطلاع دارید که کمپانی کره ای ال جی با تازگی از یک گوشی جدید با نام ال جی وی ۱۰ ( LG V10 ) رونمایی کرده است.ال جی V10 محصولی خلاقانه به شمار می رود چرا که که روی حاشیه بالایی این تلفن یک نمایشگر کوچک قرار گرفته که روی آن می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های محبوب و برخی اطلاعات دیگر مثل وضعیت آب و هوا و… را مشاهده کنید.یکی دیگر از ویژگی های جالب این گوشی هوشمند ، استفاده از دو دوربین در قسمت جلو می باشد.اما به نظر می رسد که این ویژگی ها نتوانسته فروش موفقی را برای این محصول در زادگاه خود یعنی کشور کره جنوبی رقم بزند.

ال جی فروش این گوشی را از هشتم اکتبر ( ۱۶ مهر ماه ) در کره جنوبی آغاز کرده و متاسفانه از آن زمان تا کنون این گوشی تنها توانسته جایگاه پانزدم را در جدول فروش گوشی های هوشمند این کشور را از آن خود کند.این درحالی است که محصولات رقیب هموطن ال جی ، یعنی کمپانی سامسونگ بیشترین جایگاه را در میان ۱۰ محصول پرفروش بازار کره جنوبی را داشته و علاه بر گلکسی نوت ۵ که همچنان جایگاه اول فروش را در اختیار دارد ، گلکسی گرند مکس و گلکسی A5 نیز فروش بسیار خوبی داشته‌اند.

همچنین با توجه به آغاز فروش محصولات جدید اپل، یعنی آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus، انتظار می رود وضعیت V10 از جایگاه پانزدهم نیز پایین تر برود. .

اسمارت فون ال جی V10 دارای دو دوربین سلفی و بدنه ای ضد خش و مقاوم در برابر ضربه و سقوط است و با قیمت رقابتی ۶۱۵ دلار آمریکا در کره جنوبی به فروش می رسد. از سایر قابلیت های آن می توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Gorilla 4 با تفکیک پذیری ۱۴۴۰x2560 اشاره کرد.

ال جی از یک چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده کرده که این چیپست، یک تراشه گرافیکی آدرنو ۴۱۸ را در کنار خود می بیند. حافظه رم این گوشی ۴ گیگابایت است، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می گیرد و امکان پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت را دارد.

دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فناوری ثابت کننده تصویر است و با استفاده از دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو امکان ثبت تصاویر سلفی عریض فراهم شده است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰mAh است و از اندروید ۵.۱ بهره مند است، و اوایل سال آینده به اندروید ۶.۰ ارتقا خواهد یافت.

این گوشی توسط شرکت های T-Mobile، AT&T و Verizon در آمریکا عرضه خواهد شد.همچنین به گفته روابط عمومی دفتر ال‌جی در ایران ، مدتی پس از ارائه‌ی رسمی نکسوس ۵X، گوشی V10 ال‌جی نیز با گارانتی اصلی روانه بازار کشور خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند ال جی وی ۱۰ ( LG V10 ) :

  • صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۱۳ppi
  • صفحه نمایش دوم ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل
  • چیپ‌ست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸
  • پردازنده گرافیکی Adreno 418
  • ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3
  • ۶۴ گیابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط درگاه میکرو SD تا سقف ۲ ترابایت
  • دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال نسخه ۲.۰
  • دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی در بخش جلو
  • سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱
  • باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت
  • قابلیت های ارتباطی ۴G-LTE، بلوتوث، NFC، وای-فای و USB 2.0
  • ضخامت ۸.۶ میلی‌متر و ۱۹۲ گرم وزن

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*