افتتاح فروشگاه جدید مایکروسافت در همسایگی اپل

کمپانی مایکروسافت اولین فورشگاه محصولات جدید خود را در شهر نیویورک افتتاح کرد.این فروشگاه در خیابان پنجم ۶۷۷ در نیویورک واقع شده، اما موضوعی که مکان این فروشگاه را جالب می کند میدان تایمز نیویورک نیست، بلکه مکعب شیشه‌ای معروف اپل است که درست چند قدم دور تر از این فروشگاه قرار دارد و مشتریان به راحتی و با پای پیاده می‌توانند در یک خیابان از دو فروشگاه معتبر و معروف و البته رقیب بازدید کنند.

مایکروسافت فروشگاه جدید خود را به صورت ترکیبی از یک فروشگاه مشهور جهانی با تکنولوژی های نوآورانه که بخشی از ساختار DNA مایکروسافت است، افتتاح کرد و در های آن را بر روی همگان گشود.

Kelly Soligon، مدیر کل بازار یابی جهانی فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین مایکروسافت در رابطه با این فروشگاه چنین اظهار نظر می کند:

یکی از اهداف ما، از زمان آغاز به کار فروشگاه ها در سال ۲۰۰۹، داشتن فروشگاه بزرگی بود که در مکانی واقع شده باشدکه که می توانستیم حضوری گسترده را در آن جا داشته باشیم.غالباً مشتریان از ما سوال می پرسیدند که چه زمانی به شهر ما می آیید؟ و نیویورک یکی از شهر هایی بود که بیشترین میزان درخواست را در میان مشتریان داشت. ما در انتظار یافتن مکانی واقعاً مناسب بودیم، که بالاخره در سال گذشته توانستیم که به این هدف خود دست یابیم، و حال پس از اتمام مراحل ساخت این فروشگاه، افتتاح این فروشگاه برای ما بسیار هیجان انگیز است.

این فروشگاه جدید که در خیابان پنجم واقع شده است، با مساحت ۲۲,۲۶۹ فوت مربعی (۶۷۸۸ متر مربع) خود، بزرگ ترین فروشگاه مایکروسافت است.

این مساحت عظیم فروشگاه، فضایی را فراهم آورده است که جدید ترین و بهترین محصولات مایکروسافت، دستگاه های با ویندوز ۱۰، محصولات سری سرفس جدید، گوشی های سری لومیا، مایکروسافت بند، رایانه های شخصی، اکس باکس وان، آفیس، لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر در این فروشگاه گرد هم آمده اند. این فروشگاه جدید، تنها مکانی است که در ویترین آن شاهد سرفس هاب نیز خواهید بود.

Kelly Soligon این گونه بیان می کند که:

این فروشگاه با مساحت بزرگ خود به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی بهترین و جدید ترین محصولات مایکروسافت را تجربه کنند، این فروشگاه واقعاً مکانی عالی است که بهترین محصولات و خدمات مایکروسافت را برای مشتریان گرد هم آورده است.اعضای تیم حاضر در این فروشگاه به ۱۹ زبان، از جمله اسپانیایی، هندی، ماندارین، عربی و روسی برای ارائه خدمات و راهنمایی ها به مشتریان صحبت می کنند.

به عنوان یخشی از مراسم افتتاح این فروشگاه عظیم، مایکروسافت بیش از ۳ میلیون دلار کمک مالی را در بخش نرم افزار و تکنولوژی، به ۱۴ سارمان فعال در زمینه آموزش و کمک به جوانان در نیویورک، اهدا کرد. کار و کمک مالی بخشی از هدف بزرگ تر مایکروسافت برای توانمند سازی جوامع با تکنولوژی است، که شامل بیش از ۸۱ میلیون دلار کمک مالی به بیش از ۲۰۰ موسسه غیر انتفاعی  در جشن های افتتاح فروشگاه ها می باشد.

Kelly Soligon در این رابطه این گونه اظهار نظر می کند که:

این چیزی است که برای ما فوق العاده با اهمیت است و در واقع به ماموریت کمپانی ما برای کمک به مردم است تا بتوانند دسترسی های بیشتری را داشته باشند.

وب سایت ویندوز سنترال در مراسم افتتاحیه ی این فروشگاه عظیم مایکروسافت حضور داشته و ویدیو و تصاویری را از این فروشگاه بزرگ تهیه کرده که در ادامه آن ها را مشاهده می کنیم.

منبع : windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*