etscooter مدلی جدید از اسکوترهای الکتریکی و تاشو

تاکنون طرح های زیادی برای ساخت اسکوترهای برقی و یا با اصطلاح علمی آن اسکوترهای الکترونیکی ارائه و گاهی نیز نمونه کانسبت آن نیز ساخته شده است که در این میان اسکوتر ET نیز در ابتدا جزء همین دسته از طرح ها بوده که امروزه مورد توجه قرار گرفته است به عبارتی دیگر این etscooter اسکوتری الکتریکی و تاشو است که به راحتی قابل حمل است. شرکت ET ‌تا به امروز موفقیت چشمگیری نداشته است اما آنها با مدل جدید و ارتقاءیافته‌ای بازگشته‌اند، اسکوتر هوشمند ET می‌تواند شرایط آنها را بهبود بخشد.

در این میان سال گذشته، تلاش برای افزایشِ بودجه‌ی تولید اسکوتر ET از طریق Kickstarter، بسیار پایین‌تر از سطح انتظارِ شرکت بود ولی آنها علی‌رغم مشکلات سعی کردند به هر ترتیبی این محصول را تولید کنند.

طبق گفته‌ی شرکت، مدل‌های قدیمی با امکاناتِ شخص ثالث تولید شده بود و عدم نظارت منجر به ایجاد نقص‌های جدی در مدل‌های قدیمی آن شد این بود که Royalplay به این امر پی برد که به علتِ نگرانی‌هایی که درباره‌ی امنیت آن وجود دارد مصرف‌کنندگان نیز علاقه‌ای به خریدش ندارند.

بنابراین محصولِ جدید، تحت کنترل خودِ شرکت Royalplay تولید شده است تا بتوانند ضمنِ تضمین امنیت، آن را بدون عیب ساخته و به مشتری خود ارائه دهد.لازم است بدانید که قابلیت‌های جدید این اسکوتر نسبت به مدل پیشین خود، شامل استارتِ بدون کلید، کنترل گشت‌زدن و پورت USB برای شارژِ دستگاه است که بروزرسانیِ آن نیز باعث شده که این اسکوتر بتواند وزنی معادل ۴۸۶ کیلوگرم را تحمل کند که در عین حال وزنِ خود دستگاه نیز کمتر از ۱۶ کیلوگرم می‌رسد که این وزن دقیقا نصفِ مدل اولیه این اسکوتر است.

از نکات جالب این اسکوتر این است که با هر بار شارژ کردن آن مسافتی معادل ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر را طی می‌کند که در این میان اسکوتر هوشمند ET به صورت آنلاین و به قیمتی معادل ۱۳۹۰ دلار پیش‌فروش و عرضه شده است.

با هم در گجت نیوز  تصاویر و ویدیویی دیدنی از این اسکوتر زیبا، سبک و دوست داشتنی را مشاهده می کنیم…

منبع: etscooter     ترجمه: گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*