رونمایی از محصولات صوتی تصویری جدید ال جی در ایران

روز گذشته شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) و شرکت گلدیران طی مراسمی با شکوه در هتل اسپیناس تهران از جدیدترین تلویزیون OLED، تلویزیون SUPER UHD و سیستم صوتی Sound Tower رونمایی کرد.در این مراسم خبرنگاران تخصصی این حوزه و همچنین کارشناسان و علاقه‌مندان محصولات فناورانه حضور داشته و از نزدیک شاهد این سه محصول صوتی و تصویری بی‌نظیر بودند. افزون بر این مدیران ال‌جی و گلدیران در این مراسم در مورد این محصولات که آینده فروش محصولات صوتی و تصویری را در بازار ایران تغییر خواهند داد سخنرانی کردند.

در ادامه متن بیانیه مطبوعاتی ال جی درباره محصولات صوتی تصویری جدید خود در ایران را مشاهده خواهید کرد :

OLED مرز حال و آینده

OLED-pixel_rain_EC9700_1113

تلویزیون OLED از نظر کارشناسان آغازی بر تلویزیون‌های آینده است و ال‌جی با گردآوردن مدرنترین فناوری‌ها در این نمایشگرها طلایه‌دار صنعت جهانی OLED است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی سری EC97 که در این مراسم رونمایی می‌شوند دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای هستند که پیشتر در هیچ نمایشگر یا تلویزیونی دیده نشده است. مشکی مطلق، رنگ‌های زنده، طراحی بی‌نظیر، زاویه دید کامل و انحنای طبیعی از ویژگی‌های این تلویزیون‌های شگفت‌انگیز هستند.

SUPER UHD پنجره‌ای رو به واقعیت

۲۰۱۵-۱H-ULTRA-HD-TV

تلویزیون‌های SUPER UHD یک رده بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD هستند و از فناوری ColorPrime بهره می‌برند. تلویزیون‌های SUPER UHD با مفهوم «رنگ‌های زنده» طراحی شده‌اند و سه ویژگی بی‌نظیر دارند: تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز. فناوری نمایش خارق‌العاده و ویژگی‌های هوشمند در پکیجی با طراحی چشم‌نواز، تجربه بصری را به سطحی کاملاً جدید رسانده است.

Sound Tower سیستم صوتی مکمل تلویزیون‌های ممتاز

soundtower

اما این تلویزیون‌های بی‌نظیر، سیستم صوتی درخور خود را می‌طلبند. ال‌جی و گلدیران در این مراسـم Sound Tower را برای عاشقان موسیقی و فیلم ارائه خواهند کرد. این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد. توان صدای خروجی Sound Tower 1000 وات است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید. اگرچه ارتباط بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Tower است، قابلیت همگام‌سازی صدای وایرلس این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از بلوتوث سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند. علاوه‌ بر این، از طراحی جمع و جور، شفاف و زیبای Sound Tower نمی‌شود به آسانی گذشت. این سیستم صوتی جای زیادی نمی‌گیرد و در کنار تلویزیون‌های مدرن ال‌جی زیبایی دکوراسیون خانه شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده خواهید کرد :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر همینطور محصولات کمپنی های دیگر را تحت پوشش قرار بدهید بهتر خواهد شد.