مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه Surface Phone

برخی شواهد نشان می دهد که مایکروسافت بر روی پروژه Surface Phone کار می کند.این در حالی است که مدت نسبتا زیادی از شایعه تولید سرفیس فون مایکروسافت می گذرد و هنوز هیچ مدرک قطعی از فعالیت مایکروسافت بر روی این محصول ، منتشر نشده است.با این حال شواهد جدید نشان می دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه Surface Phone می باشد.

شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت از سال ها پیش در حال کار بر روی پروژه جدیدی بوده و قصد دارد الگوی اولیه گوشی های سرفیس را تولید کند. این شایعات نشان می دهد که چنین پروژه ای نیز وجود داشته و در حال فعالیت است.

طبق شایعات منتشر شده، الگوی اولیه این مدل جدید هیچ ارتباطی با خط تولید گوشی های لومیا ندارد. در این شایعات هیچ اشاره ای به نام نوکیا که شرکت مایکروسافت برای گوشی هایش در نظر گرفته نشده است. با توجه به اینکه تیم سرفیس در حال کار بر روی این مدل جدید است، به نظر می رسد این الگو متعلق به سرفیس باشد. هنوز مشخص نیست که تولید این محصول در چه مرحله ای قرار دارد و آیا تولید گوشی سرفیس به پایان رسیده و به یک گوشی واقعی تبدیل شده است یا نه. فراموش نکنید که مایکروسافت به تازگی از دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی کرده و عرضه یک اسمارت فون رده بالا در آینده نزدیک، یا حداقل تا سال آینده کمی دور از ذهن است.

ممکن تمامی شایعات در مورد این پروژه به واقعیت تبدیل شود اما احتمال اینکه تمامی این خبرها در یک شایعه پوچ باشد را نیز باید در نظر گرفت. با توجه به استقبال از سری تبلت های سرفیس مایکروسافت، جالب است که منتظر بمانیم و شاهد اقدامات بعدی مایکروسافت برای تولید یک نسخه موبایلی از این تبلت ها باشیم. تا زمان تایید شدن این شایعات، بهتر است همه این خبرها در حد پیش بینی باقی بمانند.

منبع : theverge

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*