لنوو و رونمایی از لپ تاپ هیبریدی Yoga 700

کمپانی چینی لنوو که پیش از این لپ تاپ هیبریدی و قدرتمند Yoga 900 خود را با قیمتی بالا روانه بازار کرده بود ، حالا با معرفی لپ تاپ Yoga 700 خود با قیمتی پایین تر ، علاقمندان به این سری از محصولات خود با بودجه کمتر را هدف قرار داده است.

لپ تاپ ۱۴ اینچی Yoga 700 با قیمت پایه ۸۹۹ یورو ارائه می شود و قدرت سخت افزاری بالاتری نسبت به Yoga 900 را ارائه می دهد. این محصول که در نسخه های مختلفی ارائه می شود امکان استفاده از پردازنده های Core i5 و Core i7 شرکت اینتل را خواهد داشت. از سوی دیگر کاربران می توانند از پردازنده گرافیکی GeForce 940M شرکت انویدیا در کنار حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و همچنین ۸ گیگابایت رم نیز بهره برند.

البته مهم ترین تفاوت این لپ تاپ نسبت به برادر بزرگ تر و گران قیمت تر خود استفاده از بدنه پلاستیکی به جای بدنه مگنزیومی است. علاوه بر آن این لپ تاپ از لولاهای ساعت مانند و گران قیمت Yoga 900 استفاده نخواهد کرد و به استفاده از لولاهای استاندارد بسنده کرده است. البته همچنان قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای صفحه نمایش و حالت تبلت کامل آن حفظ شده است.

از سوی دیگر شرکت لنوو نسخه ۱۱ اینچی این لپ تاپ را نیز ارائه کرده است، که با قیمت ۷۹۹ یورو ارائه خواهد شد. این لپ تاپ از پردازنده ضعیف تر Core m5-6Y54 اینتل استفاده خواهد کرد، با این حال کاربران همچنان می توانند لذت استفاده از یک صفحه نمایش Full HD را در ابعاد کوچک تر تجربه کنند.

نسخه ۱۱ اینچی لپ تاپ Yoga 700 می تواند به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD شرکت سامسونگ و ۸ گیگابایت رم DDR3L مجهز شود. با وجود آن که این لپ تاپ تنها ۱.۱ کیلوگرم وزن و ۱۵.۸ میلیمتر ضخامت دارد، شرکت لنوو اذعان کرده است باتری به کار رفته در آن تا ۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

در نهایت باید گفت نسخه ۱۱ و ۱۴ اینچی این لپ تاپ ماه آینده در دسترس خواهند بود.

منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*