پاناسونیک و رونمایی از یک تبلت ۲۰ اینچی ۴K با سیستم عامل ویندوز ۱۰

به نظر می رسد که اخیرا تولید کنندگان گجت های الکترونیکی به ساخت تبلت های غول پیکر علاقمند شده اند.پس از سامسونگ و رونمایی از تبلت ۱۸ اینچی گلکسی ویو ( Galaxy View ) در روز های گذشته ، حالا نوبت به پاناسونیک رسیده تا تبلت ۲۰ اینچی جدید خود را با رزولوشن ۴K معرفی نماید.

این تبلت که Toughpad FZ-Y1 نام دارد،مجهز به یک صفحه نمایش ۲۰ اینچی با رزولوشن ۴K است و سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بهره خواهد برد. این تبلت از پردازنده، گرافیک و همینطور قابلیت های ذخیره سازی پیشرفته و جدیدی برخوردار شده تا بتواند نگاه های کاربران بیشتری را به خود جلب کند.به نظر می رسد صفحه نمایش بزرگ با کیفیت خیره کننده ۴K برای جذب مشتریان و کاربران حرفه ای به سوی خود عاملی کافی باشد.

panasonic-Toughpad-FZ-Y1-1

نمایشگر ۲۰ اینچی این دستگاه دارای نسبت تصویر ۱۵:۱۰ و رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و همینطور تراکم ۲۳۰PPI است.این دستگاه از قدرت سخت افزاری قابل توجهی نیز برخوردار شده است. قدرت این دستگاه از پردازنده  Core i۷-۵۶۰۰U ، رم۱۶ گیگابایتی، گرافیک اختصاصی AMD FirePro M۵۱۰۰ و گزینه های ذخیره سازی در حالت جامد ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت همراه شده است.

این ویژگی نسبت به مدل UT-MA۶ Toughpad که در سال گذشته و با تراشه قدیمی Core i۷ و گرافیک و پردازنده پایین تر عرضه شده بود، قابل توجه است. دستگاه جدید به پورت های LAN port،  Mini DisplayPort out،  HDMI-in و USB ۳.۰ port تجهیز شده است. این دستگاه جدید می تواند برای طراحان  CAD یا معماران و مهندسانی که نیازمند کارهای حرفه ای هستند، مفید باشد.

منبع : techradar