سیستم پرداخت موبایلی ال جی از ماه آینده‌ راه اندازی می شود

به نظر می رسد که سیستم های پرداخت موبایلی آنقدر برای کمپانی های فناوری جذاب است که رفته رفته همه این شرکت ها به فکر راه اندازی سیستم پرداخت موبایلی خود هستند.پس از اپل ، گوگل و سامسونگ ، حالا نوبیت به ال جی رسیده که پلتفرم پرداخت از طریق موبایل خود را ماه آینده‌ی میلادی بصورت رسمی در اختیار کاربران قرار دهد.

ال‌جی که این موضوع را به صورت رسمی با خبرگزاری Korea Times در میان گذاشته، از توافق با شرکت‌های بزرگ کارت‌های اعتباری در کشور کره جنوبی خبر داده و اعلام کرده که این سیستم را ماه دسامبر، راه‌اندازی خواهد کرد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات این سیستم و حتی نام آن توسط ال‌جی اعلام نشده، اما شایعات قبلی این احتمال را می‌دهند که این سیستم، “G Pay” نام داشته باشد. همچنین هنوز مشخص نیست که ال‌جی از برچسب‌های NFC و یا MST برای سیستم پرداخت خواد استفاده خواهد کرد یا نه.

خب واقعا فکر کردن به این موضوع که ال‌جی بتواند در برابر شرکت‌هایی همچون سامسونگ، اپل و گوگل که هر کدام سیستم پرداخت اختصاصی خود را دارند، رقابت کند، سخت است. اما در بازار سیستم‌های پرداخت موبایلی که هنوز در ابتدای راه خود هستند، هیچ چیزی غیر ممکن نیست و این شانس برای ال‌جی وجود دارد که بتواند در برابر این شرکت‌ها، حتی موفق هم باشد. همچنین مدیران ال‌جی باید به فکر یک برنامه کاملا جدید و متفاوت برای تشویق کاربران به استفاده از سیستم پرداخت موبایلی خود باشند.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*