نمونه عکس های گرفته شده با دوربین گوشی لومیا ۹۵۰

از زمان تولد سری گوشی های لومیا ، که ابتدا در نوکیا آغاز شد و اکنون در اختیار مایکروسافت قرار دارد ، دوربین یکی از مهمترین و قدرتمندترین بخش ها در این گوشی ها بوده است.حالا که مایکروسافت پرچم داران جدید خود را با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال معرفی و روانه بازار کرده است ، به نظر می رسد دوربین این دو گوشی نیز همانند سایر گوشی های لومیا عملکرد خارق العاده داشته و مایکروسافت به خوبی توانسته است میراث نوکیا را حفظ کند.در این مطلب نمونه عکس های گرفته شده با دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ را برایتان آماده کرده ایم که کیفیت خوب تصویر برداری با این گوشی را نشان می دهد.

البته پیش از این هم جزئیات دوربین و نمونه عکس های گرفته شده با لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال که توسط مایکروسافت منتشر شده بود را با هم مرور کرده بودیم.

دوربین لومیا های جدید، به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی BSI با فناوری انحصاری بهبود یافته PureView مجهز شده اند. دیافراگم لنز دوربین گوشی های جدید F1.9 بوده و توسط شرکت آلمانی زایس ساخته شده اند. فلش سه گانه LED با ترکیب سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) رنگ بندی طبیعی تصاویر را تضمین می کنند. دوربین لومیا های جدید میزبان نسل پنجم تثبیت کننده نوری نیز هستند و قادرند ISO ایی تا رقم ۱۲۸۰۰ را برای عکس برداری در فضاهای تاریک در اختیار کاربران بگذارند و همچنین این گوشی ها قادرند با رزولوشن ۴K فیلم برداری کنند. دوربین جلویی لومیا ۹۵۰ و مدل بزرگ تر، یعنی لومیا ۹۵۰XL هر دو ۵ مگاپیکسلی بوده و دارای لنز عریض است.

اکنون وب سایت فون آرنا لومیا ۹۵۰ را دریافت کرده و تصاویری که با دوربین قدرتمند آن به ثبت رسانده را منتشر کرده که پیشنهاد می کنیم آن ها را مشاهده کنید. (برای مشاهده در اندازه اصلی، بر روی هر عکس کلیک کنید)

lumia-950-sample-1_dd87f

lumia-950-sample-2_66286

lumia-950-sample-3_426e1

lumia-950-sample-4_03b7f

lumia-950-sample-5_eebe1

lumia-950-sample-6_3a945

lumia-950-sample-7_ffc75

lumia-950-sample-8_a2b1f

نظر شما در خصوص تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی چیست؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظرتون لومیا بگیریم یا نیکون d 5200؟