تصویر و مشخصات نسخه ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ گلکسی A7

آنطور که از شواهد امر پیداست ، کمپانی سامسونگ سخت در حال کار بر روی نسل جدید کهکشانی سری A خود می باشد و تاکنون مشخصات و اطلاعاتی از ۴ گوشی گلکسی A3 ، A5 ، A7 و A9 فاش شده است.در این میان ، نسخه ۲۰۱۶ گوشی Galaxy A7 که پیش از این گواهی بلوتوث را اخذ کرده و نتایج بنچمارک انتوتو آن منتشر شده بود ، حالا از سازمان TENAA چین هم مجوز گرفته و مشخصات و تصاویر آن فاش شده است.

قلب تپنده گلکسی A7 جدید را که دارای شماره مدل SM-A7100 است، یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز تشکیل داده که در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم هم این پردازنده را همراهی می‌کند که اگر به خاطر داشته باشید نسخه اولیه و اصلی این گوشی دارای ۲ گیگابایت حافظه رم بود و این خود یک ارتقا محسوب می‌شود. این محصول جدید سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع OLED برخوردار بوده که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و در بحث فضای ذخیره‌سازی نیز به میزان ۱۶ گیگابایت، میزبان اطلاعات و فایل‌های کاربران بوده که البته این حافظه قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز خواهد بود.

در بحث امکانات و تجهیزات تصویربرداری، بر اساس آنچه در اطلاعات TENNA آمده، گلکسی A7 جدید از یک دوربین اصلی با سنسور ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو برخوردار خواهد بود. دستگاه جدید غول کره‌ای تبار دنیای فناوری، با ابعادی در حدود ۱۵۱.۵ × ۷۳.۹۵× ۶.۹۵، وزنی معادل ۱۵۵ گرم داشته و قرار است میزبان نسخه ۵.۱.۱ سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات‌چوبی باشد. گفتنی است یکی از رنگ‌های ارائه شده برای گلکسی A7 جدید، طلایی خواهد بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام یه سوال داشتم چطوری بدون نصب نرم افزار بفهمم نسخه اگزینوس یا اسنپدراگون ؟؟؟؟؟ لطفا کسانی که میدونن راهنمایی کنن ممنونم