قیمت و زمان عرضه گوشی قدرتمند هواوی میت ۸

صبح امروز هواوی قدرتمندترین گوشی تاریخ خود را معرفی کرد.این گوشی ۶ اینچی که هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 ) نام دارد به پردازنده ۸ هسته ای کرین ۹۵۰ ( Kirin 950 ) ساخت خود هواوی مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از آن محصولی قدرتمند ساخته است.اکنون اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

از آنجایی که گوشی هوآوی میت ۸ دستگاهی است که به صورت رسمی در چین معرفی می شده(انتظار می رود معرفی بین الملی آن در CES 2016 در لاس وگاس صورت گیرد ) اطلاعاتی راجع به قیمت رسمی بین المللی و تاریخ عرضه ی آن وجود ندارد.هر چند که هوآوی قیمت و تاریخ رسمی عرضه این گوشی را در چین اعلام کرده است. به نظر می رسد که چین نقطه ی شروع خوبی برای محک میزان فروش آن در بازار باشد.

این گوشی در ۳ ماهه ی اول سال ۲۰۱۶ وارد فروشگاه های چینی خواهد شد، دقیقاً همان زمانی که ما شاهد عرضه ی گوشی های سطح بالای دیگری مانند سامسوگ گلکسی اس ۷ خواهیم بود. البته هوآوی میت ۸ کمی زودتر از اس ۷ عرضه خواهد شد.

اما راجع به قیمت آن باید این نکته را در نظر گرفت که قیمت بین المللی این گوشی بدون شک بالاتر از قیمتی است که در چین عرضه می شود. اما به نظر نمی رسد تفاوت خیلی زیادی بین این قیمت ها وجود داشته باشد.

همان طور که می دانید گوشی از لحاظ حافظه در ۳ مدل ارائه خواهد شد. مدل ۳ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت قیمتی معادل ۴۷۰ دلار، مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵۸۰ دلار و مدل ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۶۹۰ دلار خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی هوشمند هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 ) :

  • صفحه نمایش : ۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده : پردازنده هواوی کرین ۹۵۰ با ۴ هسته Cortex A72s با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex A53s با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز
  • حافظه رم : در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی
  • حافظه داخلی : در سه نسخه ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی
  • دوربین اصلی : سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX298 ساخت سونی با دیافراگم f/2.0
  • دوربین سلفی : سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX179 ساخت سونی با دیافراگم f/2.4
  • باتری : ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • پلتفرم : سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری اختصاصی هواوی Emotion UI

نظر شما چیست آیا گوشی هوآوی میت ۸ با چنین مشخصات سخت افزاری ارزش این قیمت ها را دارد؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. موضوع این است که تا چند سال این گوشی می تواند درست کار کند و هنگ نکند

  2. باتحقیقی که درسایتهای خارجی داشتم فکرکنم قدرت گرافیک ان تقریبادوبرابرنسل قبلی ان شده ولی بازبایدمنتظرتحلیل وبررسی سایتهای ایرانی بود

  3. ازنظرcpuپیشرفت خوبی داشته ولی ازنظرGpuتغییرزیادی نداشته وبه نظرمن ضعیف است

  4. یه شاهکاره قوق العاده دیگه از هواوی

  5. صدرصد !!!
    یه شاهکاره به تمام معنا ، آفرین هواوی !!!